Moi goście :

wtorek, 14 sierpnia 2012

Avon little red dress - mascara

Jestem na etapie poszukiwania idealnej dla mnie mascary.
Wydawało mi się, że Avonowy tusz do rzęs Little Red Dress jest tym "naj" jednak dziś gdy obejrzałam zdjęcia w maksymalnym powiększeniu wiem, że poszukiwania będą trwać nadal ( niestety mocno skleja rzęsy mimo wyczesania czystą szczoteczką ).







Oko "gołe" :



Jedna warstwa :


Druga warstwa :


Miałam kilka lat temu Avonowy tusz do rzęs, z którego byłam mega zadowolona, ale niestety nie pamiętam co to był za tusz ( nie byłam jeszcze konsultantką i szczerze mówiąc było mi wtedy wszystko jedno ) , natomiast w przeciągu ostatniego roku przetestowałam kilka tej firmy i każdy z nich był totalną klapą.


7 komentarzy:

  1. Faktycznie skleja rzesy, ale może tusz musi trochę poleżeć i wyschnąć? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go już ok 3 tygodni i codzień używam - więc już chyba poleżał swoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten tusz jest jednym z najgorszych w Avonie. Lepszy jest Super Full, czyli ta normalna wersja, bo ten to jakaś limitowanka chyba?


    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy limitowanka ? szczerze mówiąc nie wiem. :( Ja go kupiłam w ofercie netto dla konsultantek więc już "wylatuje" z oferty ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obecnie używam z Avonu maskary Super Extend i fajnie się sprawdza.

    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie posklejał Ci rzęsy, ja nie mam z nim takich problemów to mój idealny tusz na dzień, gdy się spieszę i na wyjazdy, zdarzyło mi się, że parę osób na mój widok stwierdziło, że mam przedłużone rzęsy, a inne pytały o nazwę mascary :D

    OdpowiedzUsuń
  7. to prawda, muszę to przyznać pomimo, że jestem liderką tej firmy Tusze jednak nie są najlepsze ale maja wiele innych zadowalających produktów. Tusze mogę z czystym sumieniem polecić z firmy Oriflame naprawdę są świetne i wydajne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam