piątek, 25 września 2015

Kremy od Bioluxe - kremy za 5zł

Dzisiejszy post będzie przykładem na to, że nie zawsze to co tanie musi być do kitu.

Kremy Bioluxe będące bohaterami dnia kupiłam na Skarbach Syberii po 5zł za sztukę. Skuszona pozytywnymi opiniami postanowiłam i ja wypróbować owych cudów.



Recenzja będzie wspólna bo uważam, że nie ma sensu rozpisywać się o każdym z nich z osobna, skoro działanie wręcz identyczne.

Weźmiemy na tapetę:
  • Organic Avocado - krem do twarzy na noc - organiczny olej awokado, olej kokosowy
  • Organic Aloe - krem do twarzy intensywne nawilżenie
  • Organic Tea - krem do twarzy na dzień


Za 5zł rewelacji nie koniecznie należy sie spodziewać, ale nie w tym przypadku. Kremy Bioluxe są chodzącym zaprzeczeniem zasady, że "co tanie to drogie".





U mnie sprawdziły się wyśmienicie:

  • nie zapychają
  • nie uczulają
  • rewelacyjnie nawilżają
  • uspokajają cerę 
  • pomogły mi w walce z uczuleniem spowodowanym chwilowym używaniem innego kremu
  • konsystencja dosyć gęsta
  • łatwo się rozsmarowują
  • szybko wchłaniają, nie pozostawiają lepkiej warstwy
  • sprawiają, że cera jest zdrowsza, wypoczęta, 
  • krem na dzień bardzo dobrze współpracuje z produktami do makijażu - z bazą i podkładem - nic sie nie roluje
  • zapach - może to dziwne, ale ja praktycznie żadnego zapachu nie wyczuwam
  • opakowanie - tubka o pojemności 40 ml - wcale nie przeszkadza mi to, że nie jest to jakiś super wypasiony słoiczek - wręcz przeciwnie: mniej miejsca zajmuje w łazience
  • tanie
  • wydajne


Jedyny minus dostępność : tylko internet.

Ja polecam, jeżeli będziecie miały okazję wypróbować to spróbujcie - warto.

12 komentarzy:

  1. Zieloną herbatkę mam ;) przyjemny kremik

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam je ostatnio robiąc zamówienie ale przeszłam obok nich obojętnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się skuszę jak skończę wszystkie swoje kremy :) Cieszą oko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym wypróbowała ten z Zieloną herbatą oraz Awokado ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam aloesowy i był w porządku :) Niebawem przetestuję dwie pozostałe wersje.

    OdpowiedzUsuń
  6. od jakiegoś czasu za mną chodzą :D na pewno je kupię :))

    OdpowiedzUsuń
  7. O!! jakbym kiedyś na nie natrafiła to na pewno kupie :) wydają się świetne :) I fajnie, że nadają się pod makijaż :) Ekstra recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam te trzy ;) Na chwilę obecną używam tego z avocado na noc i jestem zadowolona. Reszta czeka na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy o nich nie słyszałam. Widać, że warto spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mnie zachęciłaś do zakupu, na pewno pojawią się na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam