niedziela, 27 września 2015

Nawilzający spray ułatwiający rozczesywanie od Avon

Dziś post tak na bardzo szybciutko bo niestety muszę dziś na noc iść do pracy.

Chciałabym Wam dziś przedstawić ciekawy "wynalazek" od Avonu. Mianowicie nawilżajacy spray ułatwiający rozczesywanie o zapachu Mango&Masło Shea.



Z tym nawilżaniem to jest gruba przesada, ponieważ nic takiego nie zauważyłam, ale może dlatego że nie używam go solo czyli bez żadnych innych odżywek czy masek. Maska czy odzywka musi u mnie być - no chyba, że się z czasem nie wyrabiam przed pracą. Ale to sytuacje bardzo sporadyczne.

Wróćmy do sprayu : rewelacyjnie ułatwia rozczesywanie, włosy się nie plączą, grzebień mknie to włosach jak po tafli...



Dodatkowo pięknie i długo pachnie, tak realistycznie, nie chemicznie i nie sztucznie - mnie pasuje...

Nie obciąża i nie powoduje szybszego przetłuszczania się włosów.

Opakowanie - butelka z atomizerem, nic sie nie zacina. Bardzo dobrze rozpyla się na włosach.

Cena - coś chyba ok 10zł za pojemność 150ml. Dostępność - wiadomo...



Jak dla mnie jest to świetny wynalazek, ponieważ włosy myję zawsze wieczorem - a rano wygląda to różnie jak się obudzę. Czasami jest ok, a czasami jakby bomba pierdyknęła w rabarbar.. Ma wtedy dla mnie dodatkowe zastosowanie ( poza tym właściwym po myciu a przed suszeniem ) jako poskramiacz "bomby"...



Miłego wieczoru :)

8 komentarzy:

  1. Miałam, ale z tego co pamiętam to chyba inną wersję zapachową i rzeczywiście super ułatwiał rozczesywanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zraziłam się do kosmetyków do włosów z Avonu, spraye nie działały dobrze na moje włosy

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie wystarcza odżywka w sprayu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takiego typu kosmetyki do włosów, z Avon miałam kilka i nawet dobrze się sprawdziły na moich włosach. Tego kosmetyku nie miałam ale chętnie wypróbuję ; ) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba go zamówię skoro jest taki dobry :). Tyle razy dziewczyny dzwoniły do mnie i zapraszały do zapisania, że chyba w końcu skorzystam. Moje włosy nawet po odżywkach, maskach i olejkach się ciężko rozczesują, więc jestem bardzo ciekawa tego cuda :)

    Zapraszam do mnie, gdzie jest nowa notka, w której można kupić bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie odżywki w sprayu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę, przydałby mi się ma moje wiecznie skołtunione włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam