sobota, 17 października 2015

Avonowy umilacz do stóp

Avonową serię Foot Works lubię za działanie i zapach..

Nie inaczej mogło być z produktami o nazwie "Granat i czekolada".



W skład serii wchodzą :
  • Relaksująca kąpiel do stóp - 100 ml
  • Złuszczający scrub do stóp - 75 ml
  • Nawilżający krem do stóp - 75 ml


Co urzeka na wstępie, to przepiękny zapach. Totalnie obłędne połączenie zapachu czekolady i granatu. A że ja obydwa zapachy uwielbiam to przy połączeniu ich w duet przepadłam. Zapach ciepły, słodki, otulający - absolutnie nie chemiczny. Idealny na jesienne, deszczowe wieczory gdy zmarznięte przychodzimy do domu i chcemy rozgrzać zabiegami pielęgnacyjnymi stopy.



Kąpiel świetnie do tego sie nadaje, scrub bardzo dobrze złuszcza zrogowaciały i niepotrzebny naskórek - jest dość gęsty, wiec trochę trzeba go na początek spienić - przynajmniej ja tak robię. Krem dość dobrze nawilża - na noc + ciepłe grube skarpetki = rano super mięciutkie i delikatne stópki.



Aktualnie jest to nowość dostępna tylko dla konsultantek w demo-ofercie, ale dla Klientek będzie dostępna w katalogu 15 obowiązującym od najbliższego czwartku. Każdy produkt w cenie promocyjnej : 5,99 zł.

4 komentarze:

  1. Powąchałam w katalog i też przepadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelkie serie produktów do stóp od Avon, działają nieziemsko. Tej jeszcze nie miałam ale z pewnością coś zamówię. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak moje poprzedniczki tak i ja miałam okazję powąchać zapachu w katalogu i powiem szczerze, że zapach mnie bardzo.. urzekł. Uwielbiam wszystkie produkty do pielęgnacji ciała od Avon, tylko one, jedyne działają tak jak producent zapewnia. Niestety jeszcze nie zamówiłam tego zestawu ale myślę, że jeśli produkty tej serii będą dostępne w katalogu to z pewnością zamówię. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam