sobota, 31 października 2015

Denko październikowe :)

Dziś 31 października wiec tradycyjnie powróci denko.. Czemu powróci? Bo przez ostatnie kilka miesięcy pojawiało sie z lekkim opóźnieniem - kilkudniowym ale jednak. Mam nadzieję powrócić do tradycji, że będzie się pojawiać systematycznie ostatniego dnia miesiąca.

Zatem zaczynamy :)

Udało mi sie "wykończyć" 15 produktów, chyba nieźle...

Zapraszam na prezentację :)

  • Elkos - żel pod prysznic Mango&Ananas . Recenzja TUTAJ
  • Balea - żel pod prysznic Vanilia&Kokos - chyba przedstawiać nie trzeba
  • Cien - Lidlowa pianka do włosów: tania, mocna ..
  • Avon Solutions zaawansowane serum antycellulitowe - recenzja w najbliższym czasie.
  • Verona Spa&Wellnes Liftingujący koncentrat do twarzy i ciała z kwasem hialuronowym. Recenzja TUTAJ
  • Avon Naturals odżywcza maseczka Żółtko i drożdże. Recenzja TUTAJ

  • Seria Mary Kay Botanical Effects : żel do mycia twarzy, tonik i emulsja nawilżająca. Recenzja TUTAJ 
  • Bio-Oil olejek . Recenzja TUTAJ
  • BeBeauty Sensitive łagodzący żel-krem do mycia twarzy - znany i raczej lubiany. W nowej szacie graficznej.
  • Farnona Tutti-Frutti Brzoskwinia&Mango krem do dłoni i paznokci. Recenzja TUTAJ

  • Avon Little Gold Dress - sukienki Avonowe to moje ukochane zapachy.  Pojawiają sie często i tak będzie pewnie jeszcze bardzo długo :)
  • Marion Hair  Anti-Age serum odmładzające do włośow. Recenzja TUTAJ
  • Miyo Puder Ryżowy - Recenzja TUTAJ
A jak u Was z zużyciami?

10 komentarzy:

  1. Ten różowy żel używałam w życiu kilka razy, natomiast moja siostra zużywa go nałogowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spore denko, brawo! Miałam jedynie olejek Bio Oil, ale u mnie średnio się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jak sprawdziło się serum antycellulitowe:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję denka, ja lubię zapachy Tutti Frutti.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tej maski z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie Ci poszło. Ja jutro obfocę moje wyrzutki, bo jeszcze dziś wyzerowałam jeden krem:):) Z całości Twojego denka znam jedynie ten krem-koncentrat Verony:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię różowego żelu z Bebeauty... Za to wszystko z Tutti Frutti uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam Elkos a seria MK zaczęłam wczoraj używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zużyłam około 10 produktów i nawet jestem z siebie zadowolona ;) Z Twojego denka nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam