niedziela, 4 października 2015

Denko wrzesień 2015r

Już październik.. Nawet nie wiem, kiedy przeleciał wrzesień...

Wobec tego czas na podsumowanie zużyć minionego miesiąca...

Jestem bardzo zadowolona, bo w tym miesiącu udało mi się zużyć naprawdę dużo...

A więc zaczynamy :) Zapraszam :)


  • Barwa szampon lniany wzmacniający z kompleksem witamin. Recenzja TUTAJ
  • Balea Professional - szału nie zrobiła, wiec przeleżała w koszyku aż się przeterminowała. Recenzja TUTAJ
  • Avon AT odżywki z kompleksem Nutri 5. Rewelacyjne, moje włosy je pokochały, zwłaszcza tego maluszka. Recenzja TUTAJ
  • Joanna Color Naturia - tania farba, ale rewelacyjnie sprawdziła się w przypadku odświeżenia koloru.

  • Le Petit Marseillais - żel pod prysznic Pomarańcza i Grapefruit - recenzja TUTAJ
  • Cien lidlowe żele pod prysznic : grapefruit i melon. Recenzja TUTAJ
  • Elkos żel pod prysznic trawa cytrynowa i limetka - świetnie, konkurencja dla Balei. Przygotuje osobną recenzję.


  • Green Pharmacy - delikatny żel do mycia twarzy dla skóry skłonnej dla podrażnień. Recenzja TUTAJ
  • KTC Rose Water - recenzja TUTAJ
  • Bania Agafi krem pod oczy - niestety nie polubiliśmy się. Recenzja TUTAJ
  • Organic kremy - denkuję wszystkie trzy, tylko nie wiem gdzie sie podziało opakowanie po trzecim, jestem pewna , że wrzucałam go do siateczki. W każdym razie rewelacja - spotkamy się jeszcze na pewno. Recenzja TUTAJ

  • Marion płyn micelarny - recenzja TUTAJ
  • W7 mozajka Africa - nie robiłam recenzji, bo to produkt ogólnie znany i lubiany - przeze mnie też. Na chwilę obecną zbyt wiele mam róży w kolekcji i innych podobnych, wiec nie spotkamy sie na razie, ale w przyszłości kto wie.
  • Bell 2 Skin Pocked Mat  puder w kompakcie- recenzja TUTAJ
  • Merz Spezial drażetki - bomba, rewalacja. Recenzja TUTAJ i TUTAJ

  • Verona Spa&Wellness liftingujący koncentrat do twarzy i ciała z kwasem hialuronowym. Recenzja TUTAJ
  • Intimea emulsja do higieny intymnej. Zna ją każdy, jedni lubią, inni nie.. Mnie pasuje
  • Avon Care kulka fresh&soft - dobrze chroni, ładnie pachnie , nie pozostawia śladów, nie uczula. Może z wydajnością gorzej, ale za cenę 5zł czego chcieć więcej.
  • Ziaja Bloker - zna chyba każdy, przedstawiać nie trzeba.

  • Isana zmywacz do paznokci - któż go nie zna.
  • Isana Sensitiv pianka do golenia - do niczego jeżeli chodzi o działanie przyczepić się nie można, może tylko do tego że pod koniec używania ciężko było wydostać z opakowania.
  • Avon Foot Works - peeling do stóp. Bardzo dobry, świetnie ściera naskórek, gęsty, wydajny.
  • Rozcieńczalnik do lakierów do paznokci - każda lakieromaniaczka powinna taki gadżet mieć.

  • Avon Sunshine - piękny, świeży zapach. To już moja druga butelka. Recenzja TUTAJ
  • Avon Planet Spa kojąco-odżywcza kąpiel do paznokci, dłoni i stóp. Recenzja TUTAJ
  • Avon Little Red Dress - jeden z moich ukochanych zapachów z Avonu.

Sporo, ale jeszcze sporo mam w zapasach.. :)

Miłej niedzieli :)






11 komentarzy:

  1. Sporo zużyc, zazdroszczę :) Ja wciąż mam trudności z pozbyciem się zapasów :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dużo udało Ci się zużyć ;) Kremy Organic mam i uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę na te żele z Lidla, muszę poprosić Brata, żeby mi je kupił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spore denko :) Widzę że produkty od Avonu górują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wersję niebieską tego płynu z Marionu i również mi się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też powoli denkuję tę wodę różaną:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne denko :) muszę się zaopatrzyć w wodę różaną :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wypróbować tę farbę, wydaje się mieć fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam