środa, 21 października 2015

Hybryda Semilac Pink&Violet

Wróciłam do hybryd.. Zdecydowanie lepiej z paznokciami a i przy hybrydach wydaje mi sie, że są bardziej chronione...

Niestety mam jeszcze krótkie paznokcie, ale już lepiej sie zaczyna prezentować niż na całkowitych króciakach.

Tak wiec dziś mani hybrydowe, lakierem Semilac oznaczonym 010. Nazwa to Pink&Violet. Malowałam w niedzielę, wiec i odrost już jest widoczny, poza tym ja nie dojeżdżam idealnie do skórek. Boję się, że później lakier mi odpadnie.











12 komentarzy:

  1. Mi ten kolorek średnio się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny kolor, na pewno kupię go na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiolety na paznokciach z reguły średnio do mnie przemawiają, ale ten kolorek jest naprawdę ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny, aczkolwiek nie czuję, że muszą go mieć bezwzględnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mógłby pasowac do moich bladych dłoni, Tulę :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Totalnie mój kolor;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam