niedziela, 25 października 2015

Kolagen i elastyna - nawilżający micel os Sorayi

Z Sorayą do tej pory miałam niewiele do czynienia a jak już miałam to nie było chyba raczej "in plus". Jak zobaczyłam w Lidlu promocję płyny micelarnego za 5 zł postanowiłam skorzystać z okazji.



Tak wiec po dłuższym już czasie używania postanowiłam się wypowiedzieć, a jest o czym bo produkt bardzo fajny i naprawdę skuteczny.



Najpierw głos oddamy producentowi :



A teraz ja:

  • bardzo dobrze usuwa podkład, puder i cienie
  • przy tuszu musimy trochę dłużej popracować - ale generalnie to i tak norma, w moim przypadku zawsze więcej czasu poświęcam domyciu tuszu niż całej reszcie

  • nie uczula i nie podrażnia
  • nie szczypie w oczy
  • bezzapachowy - i ja sie właśnie długo do braku tego zapachu nie mogłam przyzwyczaić

  • nie pozostawia lepkiej warstwy na skórze - z resztą i tak nie mogłabym go z tego powodu zdyskwalifikować, gdyż od razu po zmyciu micelem myje twarz żelem i wodą.
  • praktyczne opakowanie - widzimy stan zużycia produktu

2 komentarze:

  1. Że też nie spotkałam go w Lidlu.. eh ;) Za piątaka to bym wzięła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie wygląda i ma ładne opakowanie : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam