czwartek, 8 października 2015

Kosmetyczne kuszenie gazetkowe

Przeziębienie porządnie mnie wzięło.. Całe szczęście mam trochę wolnego w pracy, wiec nie muszę brać L4... Po pracy całkiem padłam, dodatkowo musiałam jeszcze wieczorem pojechać z psem do weterynarza, wiec czasu na posta z recenzją brakło, a niestety nic nie mam przygotowanego w zapasie..

Zaproszę Was wobec tego na przegląd gazetek kosmetycznych, poniewać trochę sie ich w tym tygodniu uzbierało...

Na początek Super-Pharm. Całość TUTAJ





Następna Super-Pharm - TUTAJ




Rossmann - całość TUTAJ




Douglas - całość TUTAJ




Natura - całość TUTAJ

Miłego wieczoru :) Ja lecę pod kołdrę wygrzewać się i oglądać mecz.. :)

1 komentarz:

  1. Szkoda, że w Uk nie mam tych sklepów, bo zawsze kuszą promocją. Mam nadzieję, że już wróciłaś do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam