poniedziałek, 12 października 2015

Manhattan Birthday Colours - wspomnienie lata

Dziś miał być post całkiem o innym produkcie. Chciałam przygotować dla Was swatche paletki, którą ostatnio zakupiłam, ale niestety pogoda mi w tym nie pomogła..

Porządkując wczoraj zdjęcia na dysku, całkiem przypadkiem znalazłam zdjęcia niebieskiego lakieru Manhattan z serii Birthday Colour o numerze 017. Nazwany jest "midnight sparkle"...

Pasjonatką takiego koloru raczej nie jestem, ale nie będę ukrywać szkoda mi było usunąć zdjęcia bez publikacji. Nie jest idealnie, ale jakoś tam jest :)

















A jako bonus, choć pewnie u Was lepiej nie jest, to co mam od rana za oknem ... W Krakowie zima już przyszła.. :(





Ciepłego popołudnia i wieczorku :)

16 komentarzy:

  1. U mnie też już zima za oknem :/ kolorek świetny, myślę, że na jesień też by się nadawał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuł trochę przewrotny, bo ja nie przywiązuje wagi jaka pora roku - ważne żebym ja miała ochotę na dany kolor ;)

      Usuń
  2. Mi kolor się podoba :)
    Nie rozumiem na co narzekasz- ja kocham zimę i cały rok czekam na śnieg :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem ciepłolubna - zima mnie przerasta ;)

      Usuń
  3. U mnie mam takie same widoki za oknem... pozdrawiam z Chrzanowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jeszcze całe szczęście śniegu nie ma :) A kolor lakieru śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor :)
    U mnie niestety zima na całego. Zazdroszczę wszystkim, u których złota polska jesień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to taki na razie jednorazowy strzał i wróci jesień.. :)

      Usuń
  6. U mnie identyczny widok za oknem niestety...
    Kolor pazórków śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na kujawach również zima;) ładny kolorek i jakie długie pazurki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to zdjęcie archiwalne :/ Teraz takie długie nie są :/

      Usuń
  8. mieszkam w Anglii i nie widziałam śniegu od... półtorej roku tak myślę.
    ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam