środa, 7 października 2015

Marion Hair Anti-Age - serum odmładzajace

Serum odmładzające do włosów - tego jeszcze nie grali.. Ale cóż skoro producent przewidział takiego osobnika, to jest, ja go przetestowałam... Czy jestem zadowolona ze współpracy ? Zaraz się dowiecie...

Informacje od producenta:

Skład:

Zalecenia jak stosować:






Serum stosuję na wysuszone już włosy, ewentualnie rano przed prostowaniem ( no niestety znów zdarza mi sie prostować - wszystko zależy od tego czy bardzo "rozczochrana" sie obudzę ).. Stosuję w bardzo małej ilości na całe włosy .



Konsystencja : wodnista
Zapach : bardzo przyjemny
Sposób aplikacji : poprzez dołączoną pipetkę ( będącą raczej zamykadełkiem )
Wydajność : kilka kropel wystarczy by ujarzmić całe włosy



Plusy:
  • ujarzmia spuszone włosy
  • włosy są miękkie
  • są zdyscyplinowane
  • nie obciąża
  • nie powoduje szybszego przetłuszczania się włosów
  • rewelacyjnie nadaje się jako produkt zabezpieczający włosy"pod prostownicę"
  • bardzo wydajny 
  • dostępny w Biedronce
  • cena ok 5 zł za pojemność 18 ml 
Miłego wieczoru :) Ja spadam zaraz pod kołdrę bo bierze mnie przeziębienie, a poza tym na 6 rano do pracy :)

16 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś maskę z tej serii i pamiętam, że była okej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie Marion ma większość dobrych produktów :)

      Usuń
  2. Oo!! Serio dostępny w Biedronce? Potrzebuje czegoś co chroni przed temperaturą prostownicy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam już jakiś czas temu, ale kiedyś widziałam, że był - przynajmniej w mojej Biedronce :)

      Usuń
  3. Moja siostra ma i czasami jej podkradam - pięknie pachnie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Marion ma całkiem niezłe kosmetyki do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chetnie przetestowałąbym na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że nie - jakoś czegoś podobnego nie zauważyłam :)

      Usuń
  7. Mam ją i jest naprawdę fajna :)


    Zapraszam do siebie w wolnej chwili: http://detectivebeauty1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ich kosmetyki, sama mam z tej serii maskę odmładzającą i jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stosowałam i byłam z niego bardzo zadowolona. ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam