czwartek, 22 października 2015

Marion - szampon do włosów blond, rozjaśnianych i siwych

Od czerwca znów mam jasne włosy.. A teraz po zeszłotygodniowej wizycie u fryzjera już jestem całkiem jasną blondynką..

Ja tak powracam ciągle do blondu, bo chyba jednak najlepiej sie w takich czuję..

Ale z blondem od dawien dawna miałam pewien problem.. Po ok. miesiącu ( pomijając oczywiście fakt pojawiania sie odrostów, bo to normalne ) moje włosy zaczynały nabierać żółtego odcienia, by po następnym czasie zacząć... rudzieć.. Mało zabawne...

Podczas przedostatniego balejażu, czyli w lipcu moja fryzjerka poleciła mi szampon do włosów blond, rozjaśnianych i siwych.



Mój wybór padł na szampon firmy Marion, bo .... taki był akurat w pobliskim sklepie.

I  rzeczywiście, szampon do takich własnie włosów jest idealny. Ja używam go raz w tygodniu - producent sugeruje właśnie raz lub dwa razy w tygodniu.



Na samym początku przesadziłam z używaniem, myłam włosy kilka, jak nie kilkanaście razy z rzędu i niestety sprawdziło sie powiedzenie " co za dużo, to nie zdrowo".. Moje włosy zrobiły się strasznie jasne, koleżanka mi powiedziała że prawie siwe.. Dramat..



Ale jak używamy według opisu producenta bądź polecenia fryzjera będziemy bardzozadowolone, przynajmniej ja jestem.



Włosy nie nabierają żółtego odcienia, nie rudzieją, blond nie zmienia koloru, łapie za to piekny chłodny odcień.. Przy tym włosy nie plątają się, są miękkie, w miarę gładkie, łatwo sie rozczesują. Poza tym szampon bardzo dobrze myje włosy, łatwo się wypłukuje.



Nie niszczy włosów, nie wysusza skóry głowy.



Koloru niebieskiego nie musimy sie obawiać, taki kolor nie zostanie nam na włosach, ale już na koszulkę czy ręcznik musimy uważać - łapie niestety niebieskie plamy.



Dodatkowo tani.

Myślę, że godny polecenia każdej jasnej blodynce.

Na koniec bonus w postaci aktualnego mojego koloru - ja jestem bardzo zachwycona i zadowolona.








3 komentarze:

  1. Na zdjęciach kolor wydaje się ok. Spodziewałam się chłodniejszych tonów, których nie znoszę. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Fajny blog:) Obserwuję i zapraszam do mnie http://jolcia12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam