sobota, 31 października 2015

Odpowiedź Natury na promocję Rossmanna

Po niedzieli w Rossmannie będzie obowiązywać promocja -49% na kosmetyki kolorowe. Można o tym poczytać w Rossmannowym Skarbie. Informacja o tym TUTAJ

Również Natura szykuje dla klientów atrakcyjną promocję: -40% rabatu na kosmetyki do makijażu.

Informacja w gazetce promocyjnej TUTAJ



Całe szczęście, że raczej na nic się chyba nie skuszę, ani w Rossmannie ani w Naturze.. Przepatrzyłam co mam z kolorówki i doszłam do wniosku, że raczej się nie wybiorę.. Nawet na lakiery nie mam ochoty, bo odkąd zakochałam się w hybrydach tylko taki mam manicure...

Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Niestety Natury nie mam w pobliżu, może i dobrze, wystarczy że Rossmann jest jakieś 100 metrów ode mnie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc wolę Naturę niż Rossman :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Natury nie chodzę, ale na promocje Rossmannową chyba się skuszę...;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba mój portfel ucierpi w tym miesiącu :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak i ty ja również raczej nie wybiorę się na zakupy mimo takich rabatów

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam