niedziela, 18 października 2015

Paleta Revolution "What You Waiting For " - swatche

Dziś Was zapraszam na prezentację palety Revolution "What You Waiting For".




Trafiłam na mega promocję. Z 30zł została przeceniona na 9zł. Dlaczego taka duża przecena nie mam pojęcia może dlatego że kasetka posiada trochę zarysowań - ale dokładnie nie wiem, ja tylko się tutaj domyślać mogę.. W każdym razie pomimo zarysować i jednego lekko uszkodzonego cienia jestem zadowolona z zakupu..




Zapraszam na prezentację..

Paleta składa się z 18 cieni, z czego 12 jest perłowych a 6 matowych. Każdy cień ma swoją nazwę.




Po swatche i próbach na ręce już wiedziałam, że z perłowymi polubimy sie i to bardzo, natomiast jeżeli chodzi o matowe to ta współpraca nie będzie się układać już aż tak dobrze, ale to pewnie dlatego, że matowe cienie nie należą do moich ulubionych. Nie lubie się nimi malować po prostu..


1. We Love You
2. Tick Tock
3. Now Its Only Me
4. Scary Conversation


5. Cant`t Find The Brake
6. Moving Car
7. Take A Chance
8. Shut My Eyes


9.  Do It Alone
10. Sex Chromosome
11. Stupid H...
12. Life Is Short



13. Your Capable
14. Super Hot Female
15. Million Dollar Contract
16. Hot Track
17. Brand New Fans
18. Wicked Style




6 komentarzy:

  1. Śliczne kolorki :) Widziałam tę przecenę, ale jako się nie skusiłam :) Faktyczne perłowe rządzą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolory! Podoba mi się ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdraszczam takiej promocji!! :)
    Świetna paletka i mimo uszkodzeń uważam, że cień z uszczerbkiem to i tak funkiel nówka nieśmigany :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Za taką cenę pewnie też bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kolorystyka :) za 9 zł to i ja bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam