piątek, 30 października 2015

Skromne zakupy październikowe.

Zakupy faktycznie skromne, a nawet powiedziałabym, że biedne :) Ale to cieszy, ponieważ powolutku wychodzę na prostą - nie kupuję, nie tworzę zapasów.. Wręcz przeciwnie zużywam to co już się nagromadziło...

Ciekawa też jestem denka, jutro będę tworzyć, wiec sie okaże.

A co kupiłam w tym miesiącu?

Zapraszam na skromną prezentację..

Paletę Revolution pokazywałam Wam TUTAJ






***

  • Marion Spa złuszczający zabieg do stóp
  • Verona henna do brwi
  • Marion Termoochrona serum chroniące włosy przed działaniem wysokiej temperatury
  • szczoteczka do mycia twarzy



  • Lactacyd żel do higieny intymnej ( promocja w Kauflandzie - ok 7zł)
  • Kamill krem do rąk - promocja w Auchan - jeden za 5zł drugi za 1 grosz



  • Zapas pilników i polerka 
Dumna jestem z ilości, a raczej z braku ilości :) Oby tak dalej. Zapasy czekają :)

14 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie ten złuszczający zabieg do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje zakupy też malutkie w tym miesiącu, dwa wesela zmusiły mnie do zapięcia pasa :) ta paletka mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorystyka palety mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna paletka. Zakupy w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka super - moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne nowości, ciekawa paletka i niezła promo kremu Kamill :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też w tym miesiącu wiele nie kupiłam :) Kolory cieni w paletce abrdzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że zakupy bardzo przemyślane :) Paletka MUR ma świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam ma recenzję zabiegu Marion ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w tym miesiącu praktycznie nic nie kupiłam, za to listopad na pewno będzie owocniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo dla mnie paleta na pierwszym miejscu heh ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam