czwartek, 15 października 2015

Żele pod prysznic Elkos

Dziś post o produktach przyjemnych zarówno do ciała jak i dla ducha :)

Żele pod prysznic Elkos są prawdziwą konkurencją dla żeli Balea, przynajmniej moim zdaniem.



Wiadomo, żele jak to produkty pod prysznic zbyt wielu właściwości pielęgnujących nie mają. Głównym ich zadaniem jest dobrze oczyszczać skórę podczas kąpieli/prysznica. I żele Elkos sprawdzają się w tej dziedzinie w 100%.



Bardzo dobrze się pienią i dobrze spłukują ze skóry. Nie wysuszają, nie uczulają, nie podrażniają.

Cudownie pachną i - co najważniejsze - zapach utrzymuje się na skórze wyjątkowo długo, jak na żel myjący..



Cena: porównywalna do Balei - ok 4-5zł. Dostępność niestety też jak w przypadku żeli Balea - niemieckie drogerie bądź allegro.

Ale jak będziecie miały okazję wypróbować, zachęcam - bo są świetne.

Na koniec składy ( akurat tych, które ja mam )..



10 komentarzy:

  1. Same plusy, będę więc miała na nie oko :)) Buziaki na milutki dzień :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na opakowania już jestem ciekawa tych zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łudząco mają podobne opakowania do żeli Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie wyglądają bardzo podobnie do żeli Balea. Jestem ciekawa zapachów.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz się spotkam z tymi żelami :) Może kiedyś dorzucę jakiś na próbę do wirtualnego koszyka podczas zakupów w drogerii z niemieckimi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam ich wcześniej ale fajniutko wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam