czwartek, 19 listopada 2015

Avon Sport for Her Vitality

Dawniej jednego zapachu używałam, aż sięgnął dna... Nuda - powiecie...

Ale później sie to zmieniło, stałam sie normalniejsza i aktualnie mam otwartych kilka zapachów..

Jednym z nich jest ten, o którym chciałabym dziś wspomnieć...

Jest nim Avonowy  Sport for Her Vitality.



Kategoria: kwiatowo-owocowa
Nuty zapachowe: skórka cytryny, zielone jabłko, lilia wodna



Pełna energii kompozycja skórki cytryny, zielonego jabłka i lilli wodnej dodaje pewności siebie ( info producenta )...


Zapach jest naprawdę piękny i trwały ( ale u mnie każdy Avon wyjątkowo długo czuć )... Kiedyś nawet klient w sklepie, w którym pracuje pochwalił, że mam wyjątkowo piękne perfumy... :)
Fakt, perfumami to raczej nie jest ale pan nie musiał tego wiedzieć.. :P ..


5 komentarzy:

  1. Nie znam tego zapachu, ale ogólnie lubię perfumy Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę nie moje nuty zapachowe niestety.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny zapach, ale nie podoba mi się opakowanie i cena trochę spora ;/ jak na avon

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię bardzo perfumy z Avon, ale tego jeszcze nigdy nie miałam :) Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety zapach nie w moim guście, ale fajnie że tobie się sprawdzają. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam