niedziela, 22 listopada 2015

Bodetko Lash - odżywka do rzęs

Recenzja tego produktu powstawała długo... Dlaczego? Bo na początku stosowania żadnych efektów nie zauważyłam. W moim przypadku działanie odżywki na rzęsy można było zaobserwować najwcześniej po około 2 miesiącach. To wstępnie - najpierw niewiele było widać, ale teraz jestem bardzo zadowolona z efektów.

Odżywką, o której Wam dziś wspomnę będzie odżywka Bodetko Lash.




Zacznę od opakowania : eleganckie pudełeczko. Sama odżywka wyglądem przypomina klasyczny eyeliner i dokładnie tak samo sie aplikuje - za pomocą cieniutkiego pędzelka nanosimy odżywkę na powiekę na linii rzęs.




Produkt jest bezbarwny i bezzapachowy. Jak już napisałam łatwiutko sie aplikuje i szybko wchłania.
Nie uczula, nie podrażnia oczu, oczy po aplikacji nie szczypią.



Używam go przeszło 4,5 miesiąca i muszę stwierdzić, że bardzo dobrze działa na moje rzęsy. Są mocniejsze, widać że zgęstniały i leciutko podrosły. Może ten wzrost nie jest bardzo duży, ale ja go widzę. Świetnie się prezentują podkreślone mascarą - wystarczy jedna warstwa by było ok. JA z reguły zawsze malują dwukrotnie - jestem bardzo zadowolona z widoku w lustrze po wymalowaniu i wyczesaniu.



Jak na wstępie napisałam początki były trudne, bo efektów działania nie widziałam, przerwałam nawet stosowanie na jakiś czas. Natomiast teraz stwierdzam, że bardzo jestem zadowolona z efektów działania. Zawsze krytycznie podchodziłam i do rzęs i do brwi, więc skoro z rzęs jestem teraz zadowolona to musiało zadziałać ;)

Minusem jest dla mnie cena. 89zł za pojemność 1,5ml lub 149zł za pojemność 3ml, jednak z drugiej strony patrząc na wydajność można się zastanawiać. Aczkolwiek dla mnie i tak dużo. 

Odżywkę, chętni mogą kupić TUTAJ

6 komentarzy:

  1. ja uważam, że lepiej inwestować w takie odżywki niż sztuczne przedłużanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodziewałam się nieco lepszego efektu. Ale źle nie jest

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam