niedziela, 29 listopada 2015

Co nowego w listopadzie

Dziś czas na podsumowanie zakupów listopadowych. Nie ukrywam, że sporo się uzbierało. Ale jest też równowaga, bo sporo tez będzie w denku... Tylko kiedy ja to denko przygotuję skoro mam maraton w pracy i jeszcze wyjazd na szkolenie? Eeee dam radę.. :)

Wracamy do zakupów i nowości..

O współpracy z marką Prestige pisałam TUTAJ

Zakupy -49% w Rosmannie pokazałam TUTAJ

A teraz co poza tym... ( może zaparzcie sobie herbatkę albo kawkę, bo sporo będzie )..

Carrefour :

Zestaw żeli pod prysznic kosztował 13 zł, pachną obłędnie...

 Auchan:

Też zestaw - 22zł i cztery kosmetyki:
  • żel pod prysznic
  • żel do higieny intymnej
  • szampon
  • płyn micelarny

Dezodoranty były w promocji po 6,50zł

Jeszcze raz Rossmann:

Mydła w płynie pachną przepięknie, zwłaszcza ten osobnik z lewej. Żel pod prysznic też super zapach i dodatkowo w promocji 3,99zł za pojemność 750ml

Tonik też promocja - coś niecałe 4zł, płyn do demakijażu oczu nie był planowanym zakupem, ale niechcący spadł mi na ziemię. Nic sie nie stało, nie uszkodził się, ale trochę się wstrząsnął i zapienił.. Jest ok, ale nie chciałam żeby ktoś później taki kupił - takie mam zboczenie...
Biedronka :

 I na koniec krem, który otrzymałam po zakupie drażetek Merz Spezial:





12 komentarzy:

  1. Świąteczne mydełko z Isany chyba zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię antyperspiranty z garniera:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mydło świąteczne Isana mam i bardzo się z nim polubiłam. Dokupiłam już kolejne opakowania.
    Żele Palmolive mają ciekawą wersję zapachową, muszę ich poszukać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te mydełka Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie te żele palmolive pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam żele z Palmolive :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten zestaw z Białego Jelenia chętnie bym kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Palmolive chyba zakpię jak widzę te czekoladki na opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten zel do higieny intymnej z Białego Jelenia i mało wydajny jest ;x

    OdpowiedzUsuń
  10. żele z palmolive są cudowne, aktualnie nie mam, ale używałam, jejka, one super pachną i są bardzo wydajne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam