czwartek, 26 listopada 2015

LactaMED żel ginekologiczny do higieny intymnej

O tym jak ważna jest pielęgnacja okolic intymnych nie będę sie rozpisywać. Żeli/płynów przeznaczonych do tego celu przewinęło sie przez moją półkę bez liku.

Dziś przedstawię Wam LactaMED żel ginekologiczny do higieny intymnej Dermapharm Eveline Cosmetics.



Najpierw Producent:

Żel ginekologiczny do higieny intymnej LactaMED został stworzony dla kobiet ze skórą wrażliwą, alergiczną i skłonną do podrażnień. Innowacyjna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne, działające w synergii z kwasem mlekowym, Ecodermine i ekstraktem nagietka lekarskiego, intensywnie nawilża i neutralizuje nieprzyjemny zapach, zapewniając uczucie świeżości, czystości i komfortu. Odbudowuje naturalną mikroflorę okolic intymnych, stymuluje wzrost korzystnej flory bakteryjnej, która zapobiega rozwojowi mikroorganizmów chorobotwórczych. Zmniejsza ryzyko wystąpienia infekcji oraz koi i łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Ze względu na niski odczyn pH 3,5 i wysoką zawartość naturalnego kwasu mlekowego, pomaga odbudować równowagę okolic intymnych. 


Wskazania: żel ginekologiczny LactaMED rekomendowany jest do okolic intymnych dla kobiet w każdym wieku, również podczas ciąży i połogu. Regularne stosowani żelu zapobiega infekcjom miejsc intymnych i podrażnieniom. Zalecany jest w szczególności w sytuacjach, w których odczuwalny jest dyskomfort spowodowany zaburzeniem równowagi kwasowej okolic intymnych, m.in. w czasie menstruacji, po wysiłku fizycznym, podczas kuracji antybiotykowej i hormonalnej.



Zacznę od tego, że kupiłam go po przeczytaniu tych wszystkich obietnic producenta. Potrzebowałam preparatu bo coś u mnie było "nie halo". I faktycznie można podpisać sie pod słowami producenta.


  • faktycznie łagodzi podrażnienia i dyskomfort
  • zapewnia długotrwałe uczucie świeżości i czystości
  • nie uczula
  • nie wysusza 
  • konsystencja żelowa, dosyć gęsta
  • bezzapachowy
  • opakowanie z bezproblemową pompką
  • wydajny
  • dostępny w Rossmannie
  • cena ok 10zł przy pojemności 250 ml.


 Aktualnie w zapasie mam Lactacyd, ale po zużyciu jego znów wrócę do Eveline LactaMED bo jest wyjątkowo dobry. 

2 komentarze:

  1. Jest ciekawy. Ja uzywam Ziaji i jestem bardzo zadowolona :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa czy by mnie nie uczulił :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam