środa, 4 listopada 2015

Nivea Straight & Gloss - szampon prostujący włosy..

Czasem tak mam, że jak coś kupię to produkt ten okazuje się u mnie hitem...

Tak właśnie jest z szamponem, o którym będzie dziś mowa...

Szampon wpadł do koszyka w Auchan za 7 zł przy pojemności 400ml.. Wydaje mi się, że okazja cenowa.. Trochę wahałam się przed zakupem, bo szamponów troszkę w domu w zapasie mam..
Ale nie żałuję zakupu, wręcz przeciwnie jak nadarzy się okazja promocyjna kupię jeszcze raz.



Bohaterem posta jest szampon Nivea Straight & Gloss , który ma za zadanie prostować włosy a przeznaczony jest do włosów puszących się, trudnych do ułożenia.



Oczywiście będzie rozczarowany ten, kto pomyśli, że szampon wyprostuje włosy... Nie - to nie ta bajka.. Szampon sam z siebie nie prostuje, ale w znacznym stopniu ( powiedziałabym nawet w wielkim stopniu ) ułatwia prostowanie. Czy podczas suszenia suszarką czy podczas późniejszego używania prostownicy.



Włosy po użyciu szamponu są gładkie, miękkie, nie puszą się. Łatwo się później układają. Poza tym nie obciąża, nie powoduje łupieżu. Włosy sprawiają wrażenie zdrowszych, całkiem fajnie błyszczą.



Konsystencja dosyć gęsta, przez co jest wydajny ponieważ przy moich krótkich włosach wystarczy naprawdę niewielka ilość. Dobrze się pieni i łatwo spłukuje z włosów. Przepięknie pachnie.



Technicznie ładnie oczyszcza włosy, również z olejku czy masek domowej roboty. Nie plącze włosów. Oczywiście zawsze po myciu stosuję maskę lub odżywkę, ale w ramach testów też próbuje produkt solo i też dramatu nie ma. Nie ma też uczucia szorstkości.

Dla mnie "The Best".


7 komentarzy:

  1. Nigdy mnie nie kuszą szampony nivea chodź mają dobre opinie ale chyba się skusze i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sparzyłam się na ich odżywkach

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś wierzyła w odżywki prostujące, jak bardzo się wtedy zawiodłam xdd

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie muszę swoich prostować :)) Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię takich produktów, szukam raczej szamponów delikatnych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Godny wypróbowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam