sobota, 14 listopada 2015

Paese Ideal Matte - podkład matujący XXL

Podkład, o którym dziś porozmawiamy otrzymałam latem w którymś z Paese Boxów.
Jak zobaczyłam go w pudełku byłam bardzo zadowolona bo już dawno miałam ochotę na wypróbowanie podkładu tej firmy, ale jakoś nie po drodze było mi do stoiska tej firmy ( nawet nie wiem czy mają tylko standowe stoisko czy sklep) a kupować w internecie sam podkład to koszty trochę się zawyżają.

Tak czy inaczej w boxie podkład otrzymałam, co więcej idealnie wpasował się w moją kolorystykę.
Dostałam kolor 00 - porcelana, dla takiego bledziocha jak ja - super.



Na początku zaznaczę, że wielkich problemów ze skórą nie mam. Wypryski, owszem zdarzają się ale raczej od wielkiego dzwonu czyli nie są zjawiskiem ciągłym.

Tuszować i kryć za bardzo nie ma więc co.

Najpierw producent :

Podkład matujący do cery normalnej, tłustej i mieszanej a także skłonnej do alergii.

Zawiera idealnie matowy i trwały makijaż cały dzień. Precyzyjnie pokrywa wszelkie niedoskonałości cery oraz wyrównuje koloryt. Kremowa konsystencja stapia się ze skórą zapewniając jednolitą cerę bez efektu maski. Kwas hialuronowy oraz gliceryna zapewniają odpowiedni poziom nawilżenia. Nie powoduje powstania zaskórników.



  • bardzo dobrze kryje
  • matuje, ale na pełnym macie ostatnio przestało mi zależeć
  • ładnie stapia się kolorystycznie z cerą
  • nie tworzy efektu maski
  • bardzo fajna konsystencja - świetnie rozprowadza się na twarzy ( nakładam gąbką )

  • nie ciemnieje
  • nie migruje po twarzy
  • długo utrzymuje się w stanie nienaruszonym
  • nie uczula i nie podrażnia skóry twarzy
  • bezproblemowe w obsłudze opakowanie - pompka działa idealnie, nie zacina się
  • zapach - nie nachalny, po nałożeniu praktycznie nic go nie czuć




 Bardzo sie polubiliśmy - nie będzie to jedyne opakowanie, które u mnie zagości :) Z przyjemnością będę do niego wracała...



9 komentarzy:

  1. Będąc w Krakowie często przeglądam ich kosmetyki ;) nigdy nie wiem na co pierwsze się skusić i wyszło tak, że jeszcze nic nie miałam od nich. Zaciekawił mnie, jak wykoncze swoje zapasy to może fo kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię pudrów które ciemniejszą a skoro ten taki nie jest to warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wkurzają mnie ciemniejące na twarzy pudry i podkłady :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla bladziochów to może dla mnie :D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy go nie widziałam, zapowiada sie super ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. A to się złożyło, właśnie go używam i jak dla mnie świetny. Też mam ten kolorek i idealnie pasuje do mojej jasnej karnacji. Bardzo go polecam ; ) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam