piątek, 27 listopada 2015

Prezentacja produktów Prestige vol 1 - współpraca

Dziś chciałabym Wam przedstawić produkty marki Prestige.

Od Pani Iwony z ESPR Public Relations KLIKNIJ TUTAJ otrzymałam propozycję przetestowania produktów właśnie marki Prestige.

Wczoraj kurier przyniósł paczkę i szczerze Wam powiem takiej ilości kosmetyków do przetestowania sie nie spodziewałam. Dziękuję bardzo Pani Iwono :)





Ja się zabieram to testowana :) , a Wam przedstawiam produkty marki Prestige. Produktów jest sporo, więc żeby nie zrobić mega długaśnego posta, podzielę go na dwie części.





Tak wiec dziś część pierwsza :)













Część druga - już jutro :)

10 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki, więc chętnie przeczytam recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kosmetyki wydają się być ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie też dotarła paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie miałam styczności z tą marką, chętnie o niej poczytam : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki, jestem ciekawa jak sprawdzą się produkty :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam