sobota, 7 listopada 2015

Promocja Rossmanna na kolorówkę

Jak u Was po pierwszej turze trwania promocji -49% na kolorówkę? Co kupiłyście?
A może tak jak ja nie kupiłyście nic? Poważnie - nie kupiłam nic.. 

Natomiast w drugiej turze, która rozpoczęła sie dziś skuszę się chyba na jakiś tusz i na pewno na żel do stylizacji brwi od Wibo. Uważam, że jest on genialny.. Mój egzemplarz już kończy współpracę - miałam go wyjątkowo długo, przy codziennym używaniu - ja jeszcze mam tę edycję ze starą szczoteczką.. Teraz ponoć są już nowe, małe, zgrabne...

Tak więc od dziś promocja na :





Nie chcę kusić, ale promocja działa również w Rossmannowym sklepie internetowym KLIK . Sprawdzałam przed chwilą i wyliczyło mi w koszyku rabat.

Dodatkowo zauważyłam, że Rossmann wprowadził nowe formy odbioru:


Odbiór w drogerii to trochę dobry sposób na ominięcie tłumu koło szaf z kosmetykami. Miejmy tylko nadzieję, że panie pakują do zamówienia nie zmacane produkty.. Tak czy inaczej ja się skuszę na zakup przez internet - pracuję w galerii, w której Rossmann na opcję odbioru, więc w poniedziałek sobie odbiorę po pracy...

8 komentarzy:

  1. włąsnie się zastanawiałam czy zamawiajac przez Internet otrzymamy rabat :) pomyslalam też o tym czy czasem cos macanego nie wrzuca do zamowienia, daj znac jak odbierzesz ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać , oczywiście :)

      Usuń
    2. Na wizażu dziewczyny pisały, że na poprzedniej promocji zamawiały w drogerii internetowej i przyszły im kosmetyki otwierane.

      Usuń
    3. Ja się jutro dowiem jak będę odbierać ... Hmmm sama jestem ciekawa ..

      Usuń
  2. Ja kupilam tylko tusz z Miss Sporty i eyeliner z Loreal. Nic wiecej nie potrzebuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę do tego sklepu online zajrzeć :) Mogłabym ominąć kolejki i bitki przy szafach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już dostałam smsa, że zamówienie do odbioru.. Jutro odbiorę i będzie o tym osobny post ;)

      Usuń
  4. Na pierwszej turze promocji nie byłam w Rossmannie, ale za to jutro się wybieram. Fajnie że jest opcja zakupów z rabatem przez internet :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam