czwartek, 12 listopada 2015

Wibo Royal Manicure - nr 3

Dziś zapraszam Was na prezentację lakieru Wibo Royal Manicure o numerze 3. Jest to brokatowy lakier do paznokci ze strukturą. Kolor - srebrny.

Uwielbiam takie lakiery, chociaż zmywanie to później istny dramat. W jego przypadku tylko folia wchodzi w grę.

Żałuję, że mam aktualnie takie krótkie paznokcie - na długich pewnie będzie obłędny.
Niestety paznokcie na razie mam skrócone - zdjęłam hybrydy i musiałam wyrównać, ponieważ ostatnio mam mały dramat z nimi, ale mam nadzieję na szybkie odbicie od dna.

Zapraszam :)










15 komentarzy:

  1. Lubię takie lakiery, ale na jednym lub dwóch paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie to wygląda na paznokciach, ja mam taki biały lecz innej marki, ale minus jest taki, że strasznie ciężko go zmyc z paznokci i zostają ślady :/
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ile warstw musiałaś nałożyć ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, trochę to dyskotekowo wygląda, ale raz na jakiś czas można zaszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie zbyt dużo brokatu, na jednym, dwóch paznokciach byłoby ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super kolorek lakieru ,polecam również serum z wibo
    zapraszam haul kosmetyczny --> Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się, z tej serii mam nr 1 i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam lakier z tej serii, ale w czerwonym kolorze i jeszcze go nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na myśl o zmywaniu przeszła mi chęć zakupu. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmywanie to na pewno koszmar :D lubię takie lakiery, ale nie jako całościowy manicure, raczej jako akcent np. na jednym paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam pojęcia że Wibo ma takie ciekawe produkty :) Buziak na milutki wieczór :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam prawie identyczny z Essence :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam