wtorek, 10 listopada 2015

Zakupy w Rossmannie

Jak już Wam w sobotę pisałam postanowiłam skorzystać z promocji w Rossmannie w tym tygodniu. Objęte są promocją tusze, kredki i inne preparaty do makijażu oczu.

Tyle tylko, że postanowiłam zrobić zakupy w sklepie internetowym Rossmanna TUTAJ. Zwłaszcza, że promocja działa i on-line.

Robiłyście już zakupy w Rossmannowym sklepie internetowym? Pewnie większość tak. Ale dla chętnych - zapraszam na krótką prezentację.

Wchodząc do sklepu on-line trafiamy na wirtualne półki.

Wybieramy odpowiednią półkę. W moim przypadku był to makijaż :


Klikamy na interesujący nas produkt :

Po dodaniu do koszyka, przy produkcie na półce pojawi sie cyferka z ilością znajdującą sie w wirtualnym koszyku:

Gdy już wybierzemy interesujące nas produkty przechodzimy do finalizacji. Jak widzicie na poniższym screenie system sam nalicza obowiązujący rabat:

Następnie pojawiają nam się możliwości odbioru:


Wybieramy interesujący nas sposób odbioru i płacimy. Ja sms`a z informację, że zamówienie czeka na odbiór dostałam po ok 2 godzinach od zapłaty - a co ciekawe była to niedziela..

Bardzo ciekawa byłam w jakim stanie dostanę zamawiane produkty. Chciałam darować sobie te tłumy przed szafami i możliwość zakupu zmacanego i otwieranego produktu, zwłaszcza że zamawiałam 2 tusze, 2 eyerlinery i tusz do stylizacji brwi - czyli wskazane byłoby, żeby nikt łapskami mi przy tych rzeczach nie grzebał.

Nawet zapytałam panią ekspiedentkę ( sprzedawczynię, konsultantkę - obojętne jak w Rossmannie to stanowisko sie nazywa) jak to jest jak składają zamówienie.. Pani zapewniła mnie, że produkty wyjmowane są z szuflad a nie z szafy, ale i tak przy dużych promocjach mają taki przemiał, że dokładają non-stop.

Przemiał przemiałem, ale i tak ktoś pewnie trafi na coś otwarte z szafy..

Ale muszę przyznać, że produkty z mojego zamówienia dostałam nowiusieńkie i jestem bardzo zadowolona z zamówienia. Jakbym chciała wybrać w sklepie to straciłabym trochę czasu, a wykończona byłam po pracy maksymalnie ( niestety pobudka o 4 rano do miłych nie należy )..

I teraz co kupiłam. Przez internet tak jak już wspomniałam kupiłam tylko produkty objęte promocją -49%:
Mascary :
  • Eveline Cosmetics Big Volume Explosion 
  • Wibo Panoramic Lashes Shine&Volume

Eyerlinery:
  • Wibo Fast Dry
  • Wibo Deep Black

I mój ukochany żel do stylizacji brwi z Wibo.

Jak widzicie na zdjęciu są jeszcze dwa produkty. Krem Ziaji masło kakaowe był w "Cenie na Do Widzenia" za 3,49zł a lakier widziałam wczoraj na FB którejś ( przepraszam nie pamiętam imienia) paznokciowej blogerki.

A jak u Was z zakupami?



11 komentarzy:

  1. A ja na razie nie skusiłam się na promocję w Rossmannie -49% choć chyba kupię puder z Lirene za tydzień. Chciałam serum do rzęs Eveline, ale nie wchodzi w tę promocję :(
    Co do sklepu internetowego to fajna alternatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam w Rossie tylko top coat i w hebe 2 tusze (mieli promocje, drugi za darmo) i wsio. Czekam na promocję z podkładami i korektorami

    Bardzo lubiłam ten tusz z Eveline (złote opakowanie) - właśnie go zdenkowałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam tylko lakier do paznokci z Miss Sporty oraz matową pomadkę Lovely - z obydwóch jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie pomyślane z tymi wirtualnymi półkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba skusze się na żel do stylizacji brwi z Wibo. Przydatny i ciekawy post, pozdrawiam :-)

    http://my-world-mypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow nie wiedziałam, że promocja działa też przez internet!

    OdpowiedzUsuń
  7. od dłuższego czasu jedyną rzeczą jaką kupuję w rossmannie są jednorazowe ręczniczki do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię zamawiać przez internet, zdecydowanie wolę podejść i zobaczyć kosmetyk na własne oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wybieram się jutro na zakupy do sklepu stacjonarnego :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę kiedyś zamówić online ;) A jeśli chodzi o całą tą promocję to nie szaleję, kupuję tylko najważniejsze rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam