sobota, 12 grudnia 2015

Air Wick - Essential Oil Infusion

Zapachy uwielbiam pod wszelakimi postaciami :) I perfum :) I zapachów do domu, czyli świeczek zapachowych itp.

Dziś właśnie o świeczce zapachowej Air Wick : Essential Oils Infusion. Zapach : wanilia ze słodkim brązowym cukrem..



A że i zapach wanilii kocham przeogromnie - połączenie musiało mi sie spodobać :)

I spodobało :)



Zapach cudny, ale nie taki słodki, duszący jakby mogło wskazywać na wanilię. Jest to zapach delikatny, otulający. Wyczuwalny nie tylko w pomieszczeniu, ale i w sąsiednich: u mnie w domu czuć jeszcze w salonie mimo, że salon z moją sypialnią dzieli jeszcze przedpokój.



Zapach nie przytłacza, nie powoduje niepotrzebnego bólu głowy. Idealny na jesienno-zimowe wieczory.
Kupiłam świeczkę w Biedronce, niestety nie mogę Wam napisać jaka była cena ponieważ wyrzuciłam paragon.. Ale ogólnie zapachy Air Wick są godne polecenia, również ten...



3 komentarze:

  1. Uwielbiam świeczki zapachowe : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam przepieknie pachnacy dom:)
    Ps.zapraszam do siebie na rozdanie z pędzlami Zoevy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam