niedziela, 13 grudnia 2015

Avon Today Tomorrow Always Heart

Pierwsze użycie tego zapachu przyprawiło mnie o ogromny ból głowy. Myślałam już, że miłości z zapachem nie będzie... Ale w późniejszym czasie okazało się, że nie taki diabeł straszny...



Dziś przedstawię Wam zapach od Avonu: Today, Tomorrow, Alway, Heart...



Jest to zapach mocny, ale przy okazji piękny, elegancki.. Bardzo intensywny, długo utrzymuje się..
Zmienia się z upływem czasu, w miarę jak zaczyna się ulatniać... Pięknie się rozwija i pięknie pachnie..



Jeszcze w Avonie nie trafiłam na taki zapach, który by mi nie podszedł, no może poza Rare Pearls, które trochę dość babcine mi się wydawały.. I te mocno wpadły w moje zapachowe fascynacje..



Nuty głowy : mandarynka, karamblola, papryka
Nuty Serca: sterlica, neroli
Nuty bazy: nuty drzewne, piżmo, irys.


4 komentarze:

  1. Perfumy z Avon mają jedną wadę, są mało trwałe, ale zapachy są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi one się bardzo podobają jak wąchałam u mamy,ale jeszcze nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie moje nuty zapachowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Koleżanka nosi te perfumy i są przyjemne dla nosa, ale na sobie wolę inne nuty:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam