środa, 9 grudnia 2015

Podsumowanie zakupów z Dnia Darmowej Dostawy

Lubie takie posty czytać/przeglądać na innych bogach. Często są dla mnie tak jakby inspiracją do następnych zakupów..

Przedstawię Wam dziś co takiego kupiłam podczas Dnia Darmowej Dostawy. W sumie to niewiele i bardzo potrzebne produkty - zawsze sie tak mówi :)

Są to zakupy z dwóch różnych sklepów - ale nazwy i adresy pominiemy.. ;P

Remover do usuwania hybryd mi sie już kończy wiec tym razem zakupiłam aceton - oczywiście duża pojemność bo najlepiej sie cenowo opłaca. I do tego waciki bezpyłowe -skończyły mi się i ostatnie hybrydy robiłam ze zwykłymi wacikami kosmetycznymi - niestety trochę się mechacą.

Skarpetki z Mariona - jedne dla mnie, drugie dla babci :) Już pojawiły sie u mnie na blogu TUTAJ
I gąbeczki do makijażu - idą u mnie jak woda..

Naszło mnie na pękacze - powrót do przeszłości, ale te są wyjątkowo piękne - ciekawe jak na paznokciu - dowiemy sie niedługo... Rozświetlacz i podkład.

Proszek do wybielania zębów i dwa pędzelki za grosze.


Hybrydy nadal u mnie na topie :)

Dwa lakiery magnetyczne, rozświetlacz ( Sleek w promocji ) i znów.. gąbeczki w tle :)

I tyle.. Dużo, nie dużo.. Nie wiem sama :)


10 komentarzy:

  1. Uwielbiam eucryl! O tych skarpetkach Mariona słyszę same dobre opinie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się nie udało nic kupić w DDD, ale Twoje zakupy fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od niedawna również jestem zakochana w hybrydach :) Pozdrawiam Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo nie dużo,ale fajne zakupki
    ja z promocji nie korzystałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałaś wczesniej już skarpetek Mariona? Mnie strasznie uczuliły, niestety :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam