niedziela, 27 grudnia 2015

Prestige Gloss Nail Lacquer - bordo w świątecznej odsłonie

Dziś zaprezentuję Wam bordowy lakier, który otrzymałam od marki Prestige.

Czerwienie i borda nie są moimi kolorami. Pomimo, że w buteleczkach bardzo mi sie podobają, to już na paznokciach niestety już nie.. Jakoś nie pasują do nich.. Pomijając fakt, że aktualnie mam zbyt krótkie to nawet na długich nie lubię i już.. :P

Ale, że Boże Narodzenie to kolory czerwieni, borda i złota postanowiłam wykorzystać lakier Prestige.. Nie byłabym sobą gdybym nie namieszała...  i postanowiłam dołożyć brokat ( ach te moje ukochane brokaty )..

Przedstawiam pojedynczo i w całości - za niedoróbki i niedoskonałości przepraszam ...





















8 komentarzy:

  1. A ja bardzo lubię tego typu kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myśle, że to bardzo fajny kolor, ale chyba zdjecie nie oddaje go w pełni :)A jak z trwałością tego lakieru? Nigdy nie używałam tej firmy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor, jak dla mnie to trochę śliwka:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny kolorek idealnie pasował na święta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny kolor, idealny na święta :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam