wtorek, 15 grudnia 2015

Prestige Skin Perfection - podkład

Markę Prestige przedstawiałam Wam ogólnie praktycznie zaraz po tym jak otrzymałam kosmetyki do testów. TUTAJ i TUTAJ

Dziś przedstawię Wam jeden z podkładów, które otrzymałam.

Prestige Skin Perfection SPF 15 - kolor 08 skin pastel.



Moją opinię przedstawię w punktach, nie wiem czemu tak wolę niż rozpisywać się..


  • wygodne, higieniczne opakowanie, produkt wyciskany jest przy pomocy tłoczka znajdującego sie wewnątrz opakowania
  • bardzo dobrze wyrównuje koloryt skóry, jest ona bardzo naturalna
  • ładnie stapia się z naturalnym kolorem skóry

  • w miarę dobrze kryje - chociaż ja nie potrzebuję mocnego krycia, wiec w przypadku krycia z reguły zawsze jestem zadowolona
  • nie zapycha i nie uczula

  • nie roluje się
  • utrzymuje się w stanie nienaruszonym przez dobre 8h - sprawdzone w pracy ;)
  • nie podkreśla suchych skórek 



Jedynym minusem jak dla mnie jest fakt, że przy aplikacji na twarz trzeba się z nim trochę napracować, nie jest tak "płynny" jak inne podkłady, ale nie jest to aż tak duży minus żeby miał zdyskwalifikować produkt. Po prostu trzeba mu poświęcić więcej czasu niż innym :)



Ale jako produkt polecam :) Do kupienia ponoć ( nie bywam więc na 100% nie powiem ) w Naturze.






5 komentarzy:

  1. Nie lubię za bardzo takich płynnych podkładów
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że nie ma zdjęć na skórze, z chęcią zapoznałabym się z nim bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam tego kosmetyku w Naturze nigdy, w sumie nigdzie indziej niestety też nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy, ja też nigdzie nie widziałam tej firmy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam