niedziela, 20 grudnia 2015

Prestige Soft Yvori - puder w kompakcie

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny produkt, który otrzymałam do przetestowania z marki Presige.
Będzie to puder w kamieniu, odcień Yvori - 05.




Odcień idealnie wpasował sie w kolorystykę mojej karnacji. Nie ciemnieje na twarzy. Utrzymuje się bardzo długo na twarzy. Ładnie ujednolica, świetnie utrwala makijaż.  Nie podkreśla suchych skórek. Bardzo dobrze stapia się z podkładem.




Opakowanie takie dosyć zwyczajne, wręcz powiedziałabym, że z wyglądu byle  jakie, ale zatrzask dobrze trzyma i śmiało możemy nosić w torebce bez obaw że się coś niedobrego stanie. Bardzo wydajny.




Nie uczula ani nie zapycha.  Matowi, może nie na długo, ale ja ostatnio odchodzę od całkowitego, pełnego matu - więc dla mnie wystarczy. Nie bieli. Twarz wygląda bardzo naturalnie, nic się nie odznacza.


Jak dla mnie strzał w 10. Polecam, jeżeli macie dostęp do marki. Ponoć widziane w Naturze, ale czy na bank nie wiem bo nie mam po drodze do tej drogerii, wręcz przeciwnie.

4 komentarze:

  1. Piękny delikatny odcień;) ciekawy puder;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie ja rzadko używam pudru, ale warto na niego oko zawiesić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy jest. Będę na niego polować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam