piątek, 18 grudnia 2015

Przedświąteczne porządki z Biedronką

.. a raczej z pianą do mycia szyb z Biedronki...

Dzisiaj post miał być o czymś całkiem innym, ale korzystając z ostatniego wolnego dnia przed Świętami myłam okna. A że nowym dla mnie produktem, który okazał sie być rewelacyjny, postanowiłam sie z Wami opinią o tym produkcie podzielić..



Jest nim MrMagic piana do mycia szyb. Zawsze myłam płynami ze zwykłymi psikaczami, ale raz podczas zakupów "wyhaczyłam" pianę do mycia szyb. Takiego cuda nigdy nie miałam, wiec szybko znalazł sie u mnie w koszyku.



Piana na premierę czekała chyba z miesiąc, ale jest to produkt, który już na zawsze zagości u mnie w domu. Szyby w oknach zostały wymyte rewelacyjnie, przez moment zanim nie powiesiłam firanek zastanawiałam sie nawet czy mam na pewno okna, bo "pod światło" szyby sie nie odznaczały - takie były wypucowane.. :D




Pojemność piany - 500ml - wystarczyła śmiało na cztery okna plus dwa duże lustra i jedno typowe łazienkowe. Cena - ok 10zł.




Zapach może nie do końca cytrynowy, bo trochę chemiczny, ale szybko uleciał i ulotnił się wiec nie było z nim problemu, że dusił czy coś w tym stylu..


5 komentarzy:

  1. Chętnie przetestuję! Nie cierpię myć okien :P

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie znałam go :) Ja używam normalnego, starego myster maso :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć, że jest dobry, wwygląda niepozornie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nienawidzę myć okien ale chyba muszę się zmusić do tego w tym tygodniu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Z takimi produktami aż się chce okna myć ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam