sobota, 26 grudnia 2015

Świątecznie :)

Hej Kochani :)

Jak Święta mijają? Brzuszki pełne - u mnie dziś mniej jedzenia.. Choć może nie będę twierdzić, że mniej zjem bo dopiero popołudnie sie zaczyna.. Ale jestem już po wizytach na dwóch cmentarzach, więc wycieczka była, fakt samochodem ale i spacer też był..

Niestety jutro do pracy - i tyle ze Świąt.. Szkoda, że jeszcze niedziela jutrzejsza nie jest wolna u mnie, ale cóż nie można mieć wszystkiego ...

Dziś pomysłu na posta nie mam, recenzji też mi się nie bardzo chciało na dzień dziesiejszy robić, wiec post będzie luźniejszy zdjęciowy.

Trochę Świąt w obiektywie.. Zdjęcia jedzenia sobie daruję, będą tylko moje gadżety świąteczne. Czemu gadżety? Bo dekoracjami ich nazwać raczej nie można, no poza choinką.. :)

Miłego Świątecznego Popołudnia  :)
















4 komentarze:

  1. Pięknie
    wesołych Świąt ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. To podświetlone serce z małych patyczków...świetne!!! Sama zrobiłaś czy zakupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam