środa, 20 stycznia 2016

Avon Love

Ha ha :) Do Walentynek jeszcze sporo czasu, a ja dziś przedstawię Wam "miłosny" zapach od Avon...



Avon Love - woda o cudnym, subtelnym, kobiecym zapachu.. Taki nie do końca przesłodzony, można powiedzieć, że czuć lekką kwaśność, ale tak z umiarem i bardzo delikatnie .. Ja jestem nałogowym psikaczem i chyba przez to nos trochę mam "wypaczony" i każdym zapachem muszę się "dopsikiwać" kilka razy w ciągu dnia ( w pracy podczas przerwy np ) więc trwałość jest jak dla mnie jak najbardziej ok, chociaż



Kategoria: kwiatowo - owocowa

Nuty zapachowe:


nuta głowy
: pomarańcza, soczyste owoce, kwiat jabłoni
nuta serca: konwalia, płatki róży, jaśmin
nuta bazy: białe drewno, wanilia, piżmo

3 komentarze:

  1. Ciekawe zestawienie zapachowe : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach całkiem ok, wąchałam u cioci i nawet mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie i mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam