wtorek, 12 stycznia 2016

Barwa - szampon jajeczny z kompleksem witamin

Szampon, o którym dziś chciałabym Wam napisać kupiłam w osiedlowym Lewiatanie za 3.50zł.
Kwota wręcz śmieszna, a produkt godny polecenia. Ogólnie produkty Barwy są świetne jeżeli chodzi o działanie i bardzo tanie. Już kiedyś mogłyście poczytać u mnie recenzję o szamponie lnianym TUTAJ

Bohaterem posta będzie regenerujący szampon jajeczny z kompleksem witamin Barwy.



Co o produkcie mówi producent:

Nasz szampon to:
  • naturalny wyciąg z jajka
  • pH naturalne dla skóry
  • brak silikonów
  • kompleks witamin

Zapewni twoim włosom:
  • blask
  • świeżość i puszystość
  • ochronę przed mikrouszkodzeniami

Przeznaczenie: Włosy suche, farbowane, zniszczone zabiegami fryzjerskimi i wymagające silnej regeneracji


I ode mnie:


  • bardzo dobrze oczyszcza włosy
  • nie podrażnia skalpu
  • nie uczula
  • nie powoduje łupieżu
  • świetnie się pieni i łatwo wypłukuje
  • włosy są odświeżone, sypkie

  • nie powoduje suchości włosów
  • tworzy świetne przygotowanie pod maskę lub odżywkę
  • co do regeneracji i odżywiania włosów - nie wiem i nie umiem określić - bo moim zdaniem szampon jest od oczyszczania, a od odżywiania i regeneracji są maski i odżywki - i tak właśnie u mnie jest, że zawsze musi być maska..
  • nie plącze włosów
  • włosy łatwo się rozczesują

  • przyjazna konsystencja - nic się nie przelewa, nie ucieka
  • opakowanie to plastikowa butla, przeźroczysta, więc z łatwością kontrolujemy stopień zużycia
  • co do zapachu - hmm nie bardzo wiem jak pachnie ekstrakt z jajek, bo do głowy mi nie przyszło wąchać np wybite jajka, ale dosyć mi sie zapach, nie jest drażniący i nachalny.. 
  • kolor - oczywiście żółty



Jeśli będziecie miały okazję wypróbować - spróbujcie, okazuje się, że za grosze ( i to dosłownie ) można kupić perełkę.



8 komentarzy:

  1. Tego szamponu jeszcze nie widziałam, ale bardzo lubię lnianą wersję szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam z Barwy szampon żurawinowy :) muszę wypróbować i ten :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szukam jednak łagodniejszych składów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak za taką cenę to rzeczywiście warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze się z nią nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go kiedyś ale dla mnie to lipa, włosy były splatane i suche jak siano po nim

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię ten szampon, jest delikatny dla włosów. Jedyny, po którym nie mam łupieżu, a włosy wyglądają ładnie i świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie miałam szamponu z Barwy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam