sobota, 30 stycznia 2016

Co nowego w styczniu

Luty już za progiem, ależ ten czas leci. Dziś przyszedł czas na posta z nowościami styczniowymi. Nie będzie dużo - co mnie wyjątkowo cieszy. Świadczy to o tym, że coraz częściej sięgam po zapasy, nie kupując nic w zamian. Dumna jestem z siebie.

A więc zapraszam na skromne nowości.

Rossmann:

  • Limitkom oprzeć się nie mogę i choćby nie wiem co - nowe żele muszą się u mnie pojawić. Tutaj na zdjęciu Keep Cool o owocowym zapachu.
  • Oliwka BabyDream - masakra ze skórkami sprawiła, że wróciłam do niego, chociaż za oliwkami nie przepadam. Może i znów zacznę stosować na włosy? Kto wie.. Na razie do skórek...
  • Syoss Blond Los Angeles farba 10-5.
  • Sanex Dermo Deep Clean micelarny żel do twarzy i ciała. 


Auchan:

  • Płyn micelarny marki własnej - mega pojemność 500ml i koszt niecałe 8zł. Co ciekawe nie we wszystkim Auchanach dostępny. W Krakowie bywam w dwóch i widziałam tylko w Bonarce, natomiast w Krokusie już nie - jest inny.
  • Spray Adidasa 


Zamówienie z Avonu:

  • Suchy szampon
  • Płyn do stylizacji wlosów
  • Woda różana
  • Baza pod makijaż


I gratis do zamówienia (ok kupione za 1zł)


  • Ujędrniające serum do dekoldu i szyi
  • Nawilżający olejek do włosów z śródziemnomorską oliwą z oliwek

23 komentarze:

  1. Jestem ciekawa tego olejku do włosów z Planet Spa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam i jeszcze nic powiedzieć nie mogę.. ;P

      Usuń
  2. Kojarzę te produkty,ale żadnych nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te farby z Syossa choć używam innego kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ten olejek z avonu się nie spisał

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa płynu micelarnego z auchana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę jak wszyscy :) Na receznję niestety trzeba poczekać :)

      Usuń
  6. Witam. Micel Auchana mnie zainteresował. Mam też suchy szampon z Avon'u, ale jeszcze nie używam. Olejek jest ok. Baza u mnie się sprawdza. Pozdrawiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te śmieszne serie żelów z Isana :D na pewno panda zagości u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorystyka i motywy są rewelacyjne :)

      Usuń
  8. Panda z Isany pachnie prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten micel Auchan mnie zaciekawił. Ja mam ich mleczko do demakijażu i jest nawet fajny jak dla mnie. A po żel pod prysznic Isany wstępuje do Rassa jak tylko bede go mijała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mleczko chyba kiedyś miałam, tak mi sie wydaje..

      Usuń
  10. Podoba mi się ten zapach adidasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam zapach jest piękny.. :) Jak ze skutecznością - okaże się..

      Usuń
  11. Nie miałam nic z kosmetyków które pokazałaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiam się nad kupnem suchego szamponu z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie użyłam raz, więc nic jeszcze nie mogę powiedzieć.. :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam