sobota, 9 stycznia 2016

Equalan Pharma - Delikatny płyn do mycia twarzy GlySkinCare

Przed świętami od Pana Piotra z Firmy Equalan Pharma  KLIKNIJ TUTAJ otrzymałam propozycję przetestowania produktów tej Firmy.

Wybrałam m.in. Gentle Cleanser delikatny płyn do mycia twarzy. KLIK KLIK



Z informacji od producenta :

Skoncentrowany płyn do mycia twarzy, bez dodatku mydła i alkaliów. Skutecznie usuwa makijaż pozostawiając uczucie komfortu nawilżonej skóry. Zawarty w preparacie kwas glikolowy pomaga przywrócić jej naturalny odczyn pH. Preparat może być stosowany przez osoby mające cerę skłonną do podrażnień. 



Jeżeli chodzi o moje zdanie na temat tego produktu to jestem z niego bardzo zadowolona.


  • świetna konsystencja - nie jest zbita, ale i nie ucieka i nie przelewa się przez palce
  • łatwo sie spienia z wodą
  • bardzo dobrze oczyszcza skórę twarzy
  • poradził sobie ze zmyciem makijażu 
  • odświeża skórę
  • nie podrażnia
  • nie uczula
  • nie szczypie w oczy - bardzo delikatn , a przy tym silny w działaniu
  • nie pozostawia nieprzyjemnego uczucia ściągnietej skóry twarzy
  • nawilża

  • kolor biały, bezzapachowy
  • wygodna buteleczka z higieniczną pompką, przy używaniu do tej pory ani razu nie miałam żadnych problemów z pompką..
  • butelka koloru fioletowego, ale widzimy ile produktu zostało nam jeszcze do zużycia
  • bardzo wydajny - niewielka ilość wystarczy żeby z powodzeniem umyć całą twarz
  • pojemność 200ml
  • do zakupienia w aptekach, drogeriach i drogeriach internetowych

O serii GlySkin Care i miejscach, w których można ją zakupić możecie poczytać TUTAJ

Produkt odnajdziecie na TEJ a całość asortymentu możecie zobaczyć TUTAJ

Ja osobiście polecam - i na pewno nie jest to nasze jednorazowe spotkanie.

7 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie wygodne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkt godny uwagi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam marki, ale produkt bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam wcześniej tej marki. Dlatego uczestniczenie w życiu blogerskik jest cool, zawsze coś fajnego znajdę u Was :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam