sobota, 16 stycznia 2016

Moi kąpielowi umilacze :)

Dzisiaj krótko, bo mam dziś dziwną zmianę w pracy i czasu trochę brak..

Przedstawię Wam moich obecnych kąpielowych umilaczy.



Avon - Płyn do kąpieli Czekolada i Pomarańcza.

Pachnie przecudnie - jak delicje z nadzieniem pomarańczowym. Aż chciało by sie pokusić o konsumpcję. Bardzo dobrze się pieni, idealnie mycie i żadnego kuku w postaci wysuszenia czy uczulenia skóry nie robi.







Drugi to Isana Zimowy żel pod prysznic: zmysłowy zapach wanilii i karmelu.

W tym przypadku zaczęło sie od mydła w płynie, bo żelu pod prysznic długo wypatrzeć na Rossmannowych półkach nie mogłam. Znalazłam go w końcu , ale co ciekawe na półce z męskimi żelami.. W każdym razie po pierwszym użyciu mydła przepadłam - kupiłam dwa na zapas :)





O tym jaki jest żel mogą przekonać nas słowa producenta:

Zimowy żel pod Prysznic ISANA zapewnia optymalną pielęgnację skóry delikatnej. Żel szczególnie delikatnie oczyszcza skórę i jednocześnie ją rozpieszcza. Łagodny kompleks pielęgnacyjny pomaga utrzymać równowagę gospodarki wodnej skóry i chronić skórę przed wysychaniem. Zmysłowy zapach waniliowo-karmelowy rozpieszcza zmysły i przynosi chwile komfortu i dobrego samopoczucia.





Czegóż chcieć więcej :) Uwielbiam wanilię, a w połączeniu z karmelem to już pachnący ideał. Nic tylko nie wychodzić spod prysznica :P


7 komentarzy:

  1. To cudo z Isany uwielbiam. Zapach ma obłędny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię avonowe płyny do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym powąchać żelu isany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam płyny do kąpieli z Avonu, ale ten nie przypadł mi do gustu. W buteleczce zapach jest piękny, ale w połączeniu z wodą śmierdzi okropnie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam mydło wanilia i karmel i było przepiękne :) Teraz mam wersję bodajże z pomarańczą i mango i to też bardzo ładny zapach. Lubię płyny do kąpieli od Avonu, zazwyczaj zapachy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płyny z Avonu przepięknie pachną : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam