piątek, 1 stycznia 2016

Nowości grudnia 2015r

Na wstępie, jako że już mamy 2016r życzę Wam jeszcze raz Wszystkiego Dobrego i wielu, wielu Radości :)

Dziś czas na podsumowanie nowości, które pojawiły się bądź to w mojej kosmetyczce, bądź na półce z kosmetykami :)

Zacznijmy od zakupów z Dnia Darmowej Dostawy :






Współpraca z marką Smart Girls Gets More:





Współpraca z firmą Diagnosis KLIK KLIK

 Zakupy na paatal.pl

I zakupy w Rossmannie ( aż dziw bierze :) )

Miłego pierwszego popołudnia roku :)

10 komentarzy:

  1. Super zakupy ;) Nie mogę chyba oglądać zbyt wiele zakupowych postów bo korci mnie żeby wydać pieniążki na nowe, NIEPOTRZEBNE mi w tej chwili kosmetyki ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne odcienie semilaca, lakiery hybrydowe to jest to co tygryski lubią najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tego peelingu z isany, koniecznie daj znac jak się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tych nowości :) i duzo ciekawych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolorki Semilaców. Pozdrawiam cieplutko i Szczęśliwego Nowego Roku : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nowości, miłego testowania i używania :) U mnie nie było dużo nowych rzeczy lecz pora się wybrać na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile wspaniałości :) Miłych testów! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam