poniedziałek, 11 stycznia 2016

Odchudzanie czas zacząć :)

Dokładnie :) A że dodatkowo z pomocą przyszła mi Pani Maria wraz z firmą SVENSKA VITAMINER, to mam nadzieję będzie łatwiej i przede wszystkim trwalej..

Tydzień temu otrzymałam od Pani Marii maila z propozycją współpracy.

Svenska Vitaminer to Firma zajmującą się produkcją i dystrybucją suplementów diety.
Nie są to „typowe” suplementy diety. Priorytetem  jest wysoka jakość produktu, unikają sztucznych dodatków, bazują na naturalnych ekstraktach z badaniami naukowymi. Każdy z preparatów zawiera opatentowany główny składnik. Posiadają w swoim asortymencie zarówno preparaty wspomagające odchudzanie jak i dodające energii i wspomagające walkę ze stresem tj. Adaptogen Alpha  oraz obniżające cholesterol tj. Red Rice & 10. 
Dodatkowo swoim klientom oferują wsparcie dietetyka przy zmianie nawyków żywieniowych.

Bomba - czyż nie? Jak można było nie skorzystać i nie podjąć się takiej współpracy...

Po kilku mailach umówiłyśmy się z Panią Marią na rozmowę telefoniczną, podczas której Pani Maria wypytała mnie o aktualne moje nawyki żywieniowe, jak również ustaliła nowe nawyki, które pomogą w utracie wagi. W przypadku mojej osoby taka rozpiska z nawykami była trochę utrudniona gdyż pracuję na zmiany wiec musiałyśmy ustalić "grafik jedzeniowy" i dla pierwszej jak i drugiej zmiany. Rozmowa trwała prawie godzinę :)

Następnie mailem otrzymałam wszystkie ustalenia, wraz z wykazem co można, co nie i co absolutnie nie oraz z przykładowymi przepisami. Dziś natomiast kurier przywiózł suplementy..

Rozmowę odbyłyśmy w czwartek, ale ja dopiero dziś mogłam rozpocząć dietę. Do wczoraj miałam nocki w pracy - nie pojawiają sie u mnie w pracy regularnie, wiec postanowiłam na ten czas nie rozpoczynać "kuracji" tylko poczekać aż wrócę do normalności. Dziś pierwszy dzień diety i pochwalę sie - głodu nie odczuwam :)

Tak więc trzymajcie kciuki :) Informacje będą pojawiać się na blogu - oczywiście :)










6 komentarzy:

  1. Powodzenia :) Ja postanowiłam zacząć biegać i ograniczyć cukry na początek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja od jutra też zaczynam swoją dietę :P ciekawe czy nam cokolwiek z tego wyjdzie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wsparcie, trzymam kciuki! U mnie z dietą na razie nie ma szans bo karmię piersią. Ale oczywiście mogę jeść zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mój facet też się odchudza, dostał dietę spersonalizowaną na 3 miesiące, w posiłki do wyboru , do tego suplementacja therm line man, no i oczywiście ćwiczenia. Zaczyna tak jak Ty, daj znać jak efekty, ja dam znać jak u niego ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam