niedziela, 3 stycznia 2016

Prestige Cosmetics - lakier o dziwnym kolorze ;)

Dziś znów post lakierowo-paznokciowy. Dzisiaj zaprezentuję Wam manicure, który gościł na moich paznokciach kilka dni temu.

Będzie to lakier Presige Cosmetics o dość dziwnym kolorze. Jest to szarość, choć mi przypomina kolor śniegu przy roztopach. W Krakowie, gdzie stan powietrza woła o pomstę... Jednym słowem/zdaniem brudny szary.

Jeśli to nazwa na buteleczce to jest to 80 Ribelle.

Solo taki sobie, z brokatem stworzył całkiem niezły duet - kilku koleżankom się podobał, więc chyba jest ok.

Buteleczka standardowa, kwadratowa. Pojemność również standardowa - 9ml. Pędzelek zgrabny, w miarę dobrze się maluje, choć trochę lakier może zbierać i smużyć. Zdarzył mi się taki efekt na przedłużonym Hardem paznokciu, więc nie do końca wiem czy jest to problem lakieru czy tego że na przedłużeniu mogło być troszkę nierówno - paznokieć przedłużony jakiś czas temu wiec siłą rzeczy odrasta.

Lakier trzyma się tradycyjnie jak dla mnie czyli 2-3 dni, później pojawiają się starcia na końcówkach.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)

















13 komentarzy:

  1. Też go mam ale jeszcze nie używałam właśnie ze względu na to że kolor w buteleczce wygląda dosyć dziwnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest niesamowity! Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Z brokatem wyglada dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No fakt kolor w buteleczce nie zachęca ale widać , że jak ma się pomysły można coś fajnego wyczarować :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamiast brudny szary przeczytałam brudny Harry :D haha :D Kolor mi się kurcze podoba :) Fajny na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziwny ale calkiem ładny. Na pewno osoby z jakimś dress codem go docenią.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor ciekawy ale trochę nie mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fakt, dziwny kolor, nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście wolę inne kolorki ale na paznokciupprezentuje się dużo lepiej niż w opakowaniu. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie dziwny, nie w moim guście...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam