sobota, 2 stycznia 2016

Smart Girls Get More - błękit na paznokciach

Dziś zaprezentuję Wam błękitny lakier do paznokci marki Smart Girls Get More KLIK KLIK

Jak go zobaczyłam w przesyłce do testów oczy mi sie zaświeciły - kolor przecudny.

Niestety, żeby otrzymać krycie takie jak na zdjęciach i ogólnie w buteleczce potrzeba - uwaga - czterech warstw.. Tak dobrze widzicie/czytacie.. Lakier niestety tylko dla osób posiadających dużo czasu i cierpliwości do robienia manicure. Choć nie ukrywam - warto :)

Pojemność buteleczki - 4,5 ml. Mała, ale wystarczająca :) Przyznajcie się, czy którejś z Was udało się wykończyć do ostatniej kropelki lakier do paznokci? Owszem, czasem w denku lądują lakiery, ale nie wykończone do końca, tylko stare, rozwarstwione itd.

Zapraszam na prezentację zdjęciową :)











11 komentarzy:

  1. Piękny kolor ale niestety takie lakiery tak mają ze warstw trzeba sporo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladnie wygląda na paznokciach ale te 4 warstwy wołają o pomstę. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki optymistyczny kolor w te szare dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cztery warstwy lakieru to dla mnie stanowczo za długo, góra dwie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha to prawda, lakiery wyrzuca się gdy już się nie nadają do malowania a nie, gdy się je wykończyło :D Piękny kolor, ale cztery warstwy to nie na moją cierpliwość. Może bliżej lata się skuszę :) Zimną stawiam na ciemniejsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny lakier, ale 4 warstwy to za dużo i mówię to ja - osoba, która nienawidzi malować paznokci! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny ale nie jestem na tyle cierpliwa żeby nakładać tyle warstw :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam