piątek, 22 stycznia 2016

Smart Girls Get More - podkład Matte&Moisture

Dziś na tapetę weźmiemy podkład do "tapety".. I to dosłownie :)

A na poważnie tematem dzisiejszych rozważań będzie podkład matujący z kwasem hialuronowym marki Smart Girls Get More Matte&Moisture. Kolorem, który posiadam jest 02 light beige.



Jest to kolor idealny dla bladziochów.



Co o nim sądzę:

Na plus:

  • idealnie dopasowuje się do kolorytu skóry
  • lekko kryje : już kilkakrotnie Wam pisałam, że zbyt wiele do ukrycia nie mam, więc jest dla mnie idealny pod tym względem
  • ładnie sie aplikuje i nakłada

  • nie pozostawia plam i smug
  • nie podkreśla suchych skórek
  • nie uczula i nie podrażnia
  • konsystencja w miarę przyjazna dla użytkowniczki - nie za gęsta ani nie za bardzo lejąca

  • twarz wygląda naturalnie, świeżo
  • opakowanie praktyczne - miękka tubka i dziubkiem - łatwo wydobyć odpowiednią ilość na gąbkę
  • bezzapachowy - ja żadnego zapachu nie czuję
  • dostępny w Naturze, cena ok 10zł za pojemność 30ml


Minusy:

  • nie matuje - umieściłam w minusach, bo skoro tak zapewnia producent, to jednak coś powinien robić w tej dziedzinie. Ja osobiście już jakiś czas temu odeszłam od pełnego matu - mnie osobiście ten fakt nie przeszkadza, zawsze i tak utrwalam pudrem
  • nawilżenie - raczej też nie. U mnie zawsze musi być kolejność: krem+baza+podkład, tak więc sam podkład nie musi już nawilżać, ale nie zmienia to faktu, że ten też nie nawilża
  • wydajność - jakoś dziwnie szybko się skończył



5 komentarzy:

  1. Ja odkąd przeszłam na minerały nie wyobrażam sobie używania nic innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej firmy znam tylko lakiery do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem dlaczego szybko się skończył :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam