środa, 6 stycznia 2016

Świąteczny konkurs - rozstrzygnięcie :)

Trochę wypoczęłam po nockach w pracy i ... przed następnymi .. Tak jak obiecałam w niedzielę, dziś nadszedł czas na rozstrzygniecie Konkursu Świątecznego.

Jeszcze zaznaczę, by, że wszystkie osoby, których imiona/nicki/ nazwy użytkowników/ nazwy blogerów są w komentarzach pod postem konkursowym zostały wzięte pod uwagę przy wpisywaniu do "maszyny losującej". Nikt nie został odrzucony. Moderacja komentarzy na moim blogu ustawiona jest nie po to żeby jakieś komentarze odrzucać, ale po to żeby łatwiej było mi zarządzać odpowiedziami na komentarze..

Ok. Żeby nie przedłużać:

Nagroda leci do :


Zwyciężczyni serdecznie gratuluję. Czekam na dane do wysyłki pod adresem @, który znajdziesz w zakładce "o mnie"..

Pozostałym uczestnikom dziękuję za wspólną zabawę. Mam cichutką nadzieję, że grono czytelników nie zmniejszy się po ogłoszeniu wyników, zwłaszcza że myślę nad kolejnym konkursem...

Miłego wieczorku :) 

11 komentarzy:

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam