czwartek, 21 stycznia 2016

Zakupy :)

Tak po prostu.. Ale dziś pochwalę sie moimi nie-kosmetycznymi zakupami.. Niby nic, a cieszą po naprawdę po okazyjnych cenach.

Najpierw Auchan - szal, owijka lub po prostu komin. Za 8 zł, przeceniony z 20zł. Szukałam akurat nowego komina bo mój stary trochę sie już za bardzo rozciągnął i nie miałam szyi owiniętej w ogóle.. I jest nowy z super wzorem, prawie jak dziergany ręcznie na drutach :) Ma kilka defektów w postaci zaciągnięć, ale i z tym sobie poradzę..



I zakupy na Butik.pl .


Rzadko kiedy kupuję ubrania przez internet - nacięłam sie trochę z jakiegoś zagranicznego e-sklepu, więc od tego czasu wolę zobaczyć na żywo.
Ale, że ma teraz wiele wyprzedaży postanowiłam sie skusić.

Kupiłam : dwie czapki, rękawiczki i dwie bluzy.




I jakości tych bluz byłam ciekawa najbardziej. Normalnej ceny czyli coś około 30 zł pewnie bym nie dała, ale za 9,99zł może być. Nie są wybitnie grube, z tendencją raczej do cienkości, ale fajne są.

Mam jeszcze ochotę na kilka rzeczy - ale też tych z oferty wyprzedażowej.

Do sklepu możecie przenieść sie klikając w banner.


8 komentarzy:

  1. Też ostatnio mam słabość do bluz w pasku. Ostatnio przypadkowo znalazłam kolejne - na wyprzedaży w Lidlu - cenowo wyszły niemal jak Twoje, a jakość jest zaskakująco dobra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ten komin ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapa i szalik bardzo ciekawie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zakupy zwłaszcza cieplutki komin : )

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zakupy :) będzie Ci cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam ubrania z Butiku i żałuję, że teraz nie mam możliwości zamawiania :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam