poniedziałek, 8 lutego 2016

Avon Care 3w1 - oczyszczający żel do mycia twarzy

Produkty 3w1 do oczyszczania twarzy od dawna goszczą w Avonie, w serii Avon Care.
Dziś bliżej przyjrzymy sie najnowszemu dziecku tej serii a mianowicie Avon Care z aloesem i imbirem.



Info od producenta z opakowania:

Lekki żel z aloesem i imbirem dogłębnie oczyszcza skórę, usuwa z niej pozostałości makijażu i zanieczyszczenia, a także sprawia, że skóra staje się idealnie gładka. Nie wysusza.


Ja wypowiem się króciutko.

Jak dla mnie produkt dosyć dobry, aczkolwiek będzie "ale"..
Tak jak obiecuje producent żel świetnie myje. Buzia jest doczyszczona, to czuć. Czy byłby w stanie zmyć makijaż - nie wiem. Nie praktykuję mycia twarzy bez wcześniejszego demakijażu micelem - bez tej czynności czułabym sie niedomyta.



Konsystencja dosyć rzadka, przez co przy aplikacji trzeba uważać, bo pomimo, że otworek przy dozowniku jest w miarę "normalny" zdarza się wylać więcej niż potrzebujemy. Tym samym produkt zaczyna być mniej wydajny. To jest to moje zastrzeżenie, to male "ale"....

Żel się nie pieni, dla mnie to żaden problem. Nie potrzebuję do mycia twarzy produktu, który wytwarza mega pianę. Ma myć - ten to robi, jest ok. W miarę delikatnie, a nawet powiedziałabym neutralnie pachnie.



Nie wysusza, nie uczula , nie pozostawia nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia skóry twarzy. Wręcz w drugą stronę - pozostawia leciutki tłustawy film. Ale na tyle krótko sie utrzymuje to uczucie, że po wytarciu ręcznikiem, już go nie czujemy. Dosłownie chwilka po spłukaniu wodą.

Dla mnie mógłby być gdyby nie wydajność.

8 komentarzy:

  1. Zaciekawił mnie ten tlustawy film. Mnie większość żeli wysusza wiec może by się sprawdzil?

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam żelu z avonu, ale aloesowego i całkiem jestem z niego zadowolona, tego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam już okazję to wypróbować : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przyzwyczaiłam się do żelów które się pienią, ale teraz mam zamiar zmienić żel na taki do cery wrażliwej który pewnie nie będzie się pienił jednak ja nie używam podkładu (jedynie tusz, cienie) więc nie będzie problemu czy zmyje makijaż czy nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go, ale słyszałam o nim same pozytywne opinie
    pozdrawiam MARCELKA Fashion♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedys chciałam bo chyb kosztował 4.99 ale dobrze ze nie kupilam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie go kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamówiony w ciemno okazał się kompletnym niewypałem.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam