sobota, 20 lutego 2016

Avon Color Trend - baza pod makijaż

Avonową serię Color Trend raczej omijam szerokim lukiem. Miałam kilka produktów z kolorówki, na których się przejechałam.



Bazę pod makijaż , o której chciałabym dziś napisać kupiłam w ofercie demo dla konsultantek za nawet nie pamiętam jaką cenę. Cena katalogowa to 12zł.



I jestem zadowolona, że owa baza pojawiła się w moich zbiorach, bo jest całkiem niezła.


  • przedłuża trwałość makijażu - w warunkach, w których pracuję jest to trudne zadanie, praca fizyczna nie sprzyja perfekcyjnemu makijażowi
  • ma kremową, w miarę lekką konsystencję
  • przez to świetnie się rozprowadza

  • niemal natychmiast wchłania - od razu możemy przystąpić do nałożenia podkładu
  • nie pozostawia żadnej powłoki ani filmu na skórze
  • nie uczula i nie podrażnia
  • bezzapachowa

  • opakowanie - miękka tubka , zakręcana - dobrze się użytkuje
  • szeroko dostępny - każdy z nas zna jakąś konsultantkę
  • wydajny
  • 12zł - za 30ml produktu


Cieszę się, że w końcu pozytywnie seria Color Trend mnie zaskoczyła. Będę do tej bazy na pewno wracać.

15 komentarzy:

  1. Witam. Też jej używam i jestem zadowolona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa recenzja, chyba muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa czy się sprawdzi u mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jej jestem :) nigdy nie zwracałam uwagi na tą serię w avon

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwróciłam na nią uwagę, ale trochę się jej obawiałam. Ale myślę że przy najbliższej okazji zamówię :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez recenzji pewnie nie zrobiłaby na mnie wrażenia w katalogu a tu proszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie w ogóle ta seria nie robiła wrażenia, aż kupiłam okazyjnie tę baze :)

      Usuń
  7. Po Avon nie sięgam, może to błąd.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam ją kupić, ale jak ostatnio przeglądałam katalog to już jest niedostępna :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam