wtorek, 16 lutego 2016

Avon Dreams - zapach marzeń ?

Wczoraj było o bublu Avonowym. Dziś o zapachu, który spodobał mi się od pierwszego potarcia strony zapachowej w katalogu. Już wtedy wiedziałam, że musi być mój.

Avon Dreams - nowość w katalogu 3.



Jak opisuje zapach producent?

Obudź w sobie marzenia.
Przypomnij sobie czas nieskrępowanych młodzieńczych marzeń. Czas niewinności i beztroski.
Dziś znów możesz poczuć się tak, jak wtedy. Rozbudź swoje zapomniane sny i spraw, by stały się rzeczywistością.
Otwórz się na niezwykłe doznania. Avon Dreams to delikatna kompozycja soczystej śliwki i rózy stulistnej na bazie jasnych akordów drzewnych.


Ja nigdy dobra z opisywania zapachów nie byłam. U mnie jest tak, że zapach albo trafia w moje gusta i mi się podoba, albo mnie totalnie odrzuca.
Ten zapach mnie urzekł. Dla mnie piękny, wyrazisty. W sumie samo dokładnie nie wiem co czuję, ale bardzo mi sie podoba.
Długo się utrzymuje. Zapach jest mocny, ale nie przytłaczający, nie powodujący bólu głowy.



Dla mnie trafiony. Dodatkowo teraz w promocji - 59zł/50ml. Dodatkowo przy zakupie dokupić zestaw pielęgnacyjny - balsam do ciała i dezodorant - za 1zł.

6 komentarzy:

  1. Nie pamiętam kiedy ostatni raz miałam coś z Avonu, chyba czas nadrobić zaległości...:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opis brzmi zachęcająco, jednak wolę posłużyć się w tej kwestii własnym nosem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Planuje jego zakup zapach mi sie podoba, moja mam z kolei mówi że jest duszący :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wąchałam i jest cudowny, bardzo mi się podoba, ale kupię dopiero za jakiś czas, narazie oszczędzam, piękny flakon i zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam