piątek, 19 lutego 2016

Biały Jeleń nawilżające kozie mleko - szampon i żel pod prysznic

Dzisiaj chciałabym omówić jednocześnie dwa produkty: szampon oraz żel pod prysznic



Znanego wszystkim Białego Jelenia z hipoalergicznej serii nawilżające kozie mleko.



Informacje od producenta :




Składy :


Obydwa produkty są bardzo dobre i z czystym sumieniem mogę polecić osobom o wrażliwej skórze, zresztą do takiej są dedykowane.

Żel: świetnie, nie uczula, nie podrażnia, nie wysusza.
Szampon : jak jego prysznicowy brat, nie podrażnia skóry tym razem głowy. Nie powoduje siana, włosy są wymyte, podatne na układanie. Włosy nie są szorstkie, sztywne, a wręcz w drugą stronę miękkie, śliskie i lejące - i właśnie o to chodzi. Bardzo dobrze wymywa oleje - wróciłam do olejowania (!).

Obydwa produkty bardzo delikatnie i przyjemnie pachną. Kolor blado biały.

Opakowania to plastikowe butle z zamykaniem na klapkę.



Jedyne co mogę się doczepić to konsystencja - jest zbyt rzadka, w przypadku obydwóch produktów, Trzeba uważać przy aplikacji bo bardzo łatwo możemy wylać zbyt dużą ilość produktu. Wylane na rękę czy myjkę lubią uciekać, przelewać się. Dlatego jeżeli chodzi o wydajność może być gorzej.

Ja obydwa produkty kupiłam w zestawie świątecznym razem z żelem do higieny intymnej i micelem chyba za 25 złote za zestaw, ceny półkowej poszczególnego produktu Wam nie podam, ale Biały Jeleń jakoś wyjątkowo do drogich nie należy a jakość jest wysoka.

Polecam :)


10 komentarzy:

  1. Szampon byłby dobry dla moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobre produkty ;) Przetestowałem kilka i dobrze sie sprawdzają ;)

    http://luxx400.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś bardzo lubiłam produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie bym wypróbowała :) mam z tej serii płyn do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  5. Marka ma całkiem fajne produkty lecz szamponu jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię Białego Jelenia, ich mydła, szampony i kremy. To moje odkrycie tamtego roku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. z kosmetykami BJ tak średnio lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię z tej serii płyn do higieny intymnej ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam teraz żelu do higieny intymnej tej serii - dobrze się spisuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam